onsdag 23. november 2011

SaLuSa & Mike - 23. november 2011!

Når jeg leser SaLuSa idag vet jeg på forhånd, at den styrken han beskriver om den usynlige hjelpen Jorda har mottatt i lang tid nå - er vår styrke.  Vi er i ferd med å forstå dette nå.

De beundrer oss for at vi gikk inn i dualiteten og beseiret den, og først nå har mange våknet til den sanne identitet, sier han.  Jeg vet også at dette er det reelle med hensyn til mange nå.  

Med tiden er dere istand til å bli helt uavhengig og velger deres egne erfaringer - den dagen er ikke langt unna.  Jeg vet at de høyere frekvensene vi snakker 'med' i kanaliseringer, er oss.

Vi vil våkne opp til å være vesener av de høyere verdener - det er en av hensiktene med denne 'oppvåkningen'.  Vi måtte igjennom en slik prosess for å forstå hva vi er.

Les videre med den beskrevne forvandlingen (av oss) for øye, så ser du at dette stemmer.  De kommende årene vil bryte ned politiske, religiøse og rasemessige grenser.

Når den nye energien arbeider i menneskene, kjenner de samtidig en helt spesiell ro, sier SaLuSa. Denne roen har jeg kjent i flere år.  Det er ikke fnugg av tvil - det jeg skriver nå er riktig.

SaLuSa avslutter med at det er gode forandringer i vente for mange - kaoset i verden vil ikke vare så lenge som du kanskje innbiller deg ut fra hva som er kanalisert.

SaLuSa fra Sirius takker alle som har arbeidet med å bringe lys til Jorda - en dag vil du forstå at det var det du kom for.  Jorda og kroppen er det samme - det er tett materie som opplyses.


Teoretisk vet vi mye, men når det er integrert kjenner vi at vi vet.  Det gir en helt annen tilstand.  En urokkelig tilstand!

SaLuSa og Mike:   Channelings | Lightworkers.org

Ingen kommentarer: