mandag 24. mars 2014

Ny forankring

Vi er 95 prosent vibrerende energi, og kun 5 prosent av kroppen utgjør den vi Er.  Er dette lett å forstå, ja teoretisk, men ikke i dybden.  Nei, det er ikke lett. Dagen idag - 23. mars 2014 - er fylt med sol, sol til kvelds.  En feiende fin og flott dag.

Du kan tenke deg denne dagen som både vinter og sommer.  Det er en letthet i dagen idag, som jeg ikke vet hva jeg skal sammenlikne med.  Synes ikke jeg kan huske en slik dag i det hele tatt.  Den er rett og slett helt nydelig i all sin prakt.

Men så er det en annen realitet vi ikke må gå glipp av.  Realiteten - at vi blir lurt trill rundt av bankvesen og andre vesen som har som hovedoppgave å lure folk rent generelt nå. De vil lure oss, men parallellt med det stiger vettet hos menneskene også og oppveier vel noe.

Kanskje hovedregelen er, at av alt som skjer her i verden er det meste på riktig side nå.  Tenk på den realiteten at vi alle er Ett - hva da om noen vil starte en krig? Mot seg sjøl?  Da er plutselig det gamle bildet snudd opp ned - og hva da?

Ja, hva da når den andre er meg eller deg?  Så er det noe annet at det som nå skjer, skjer svært fort.  Bare om et par måneder kan mye være omsnudd helt og holdent. Det gjelder å følge med.  Nå kvitter vi oss med begrensninger vi har drasset på i alle livene på Jorda.

Når begrensningene avtar og forsvinner helt, da er det fritt fram da!  Da er det ikke lenger noen usynlige regler som stopper vår kreativitet når den vil blomstre.  Spør om vi har grunn til å glede oss fram mot sommeren?  Jeg har begynt allerede.

Tukáte

Ingen kommentarer: