torsdag 22. september 2011

Om å forstå at det er én Kropp!


I morgentimene torsdag 22.09.2011, ble giftsprøyten satt på Troy Davis, USA.  Han
 døde noen minutter over fem, meldte nyhetene.  Jeg skal ikke ta stilling til alt det illusjonistiske i denne saken, men jeg vil bare nevne den energetiske opplevelsen jeg sjøl hadde ved dette giftmordet.   

Jeg engasjerte meg helt privat ved å velsigne Davis og sende han lys og kjærlighet, og inderlige bønner om at 'dommen' skulle bli frafalt.   Jeg så også at dette kunne ligge innenfor hans 'lekse', men i tilfelle det ikke gjorde det - ville jeg bidra så langt jeg kunne.

Rundt den tida han sannsynligvis strevde med giften, våknet jeg fra søvnen med store og uvanlige pusteproblemer.  Det var noe helt annet enn det jeg ellers opplever av pusteproblemer ved å leve i 3d-energier - dette var enormt sterkt og jeg kjente en følelse jeg før aldri hadde hatt i kroppen.  Jeg anslo det til å være slutten.

Etter mange viderverdigheter som jeg utelater her, 'overlevde' jeg, og våknet senere i beste velgående.  På nyhetene hørte jeg at Troy Davis var blitt forgiftet senere enn antatt, og at han døde noen minutter over 0500!   Da slo det meg at det var hans opplevelse av giftmordet, jeg hadde deltatt i.  

Dette er bare atter et bevis på at det som skjer med ett menneske - skjer med alle, om den energetiske forbindelsen er der.   Og den energetiske forbindelsen opprettet jeg, da jeg engasjerte meg energetisk i denne saken.  Dette er en spesiell læretid for lysarbeidere, fordi vi må ta inn så mye ny kunnskap / visdom.

På den annen side, så skriver vi også en historie om Det Store Skiftet og det som følger med for oss mennesker.  Vi har aldri tidligere vibrert i høyt nok tempo, så vi kunne være med Gaia på hennes syklus-skifter som hun går igjennom.  Denne gangen greier vi det, derfor er dette en mirakuløs tid på flere vis.

Ingen kommentarer: