onsdag 21. september 2011

Hilsen fra 'den andre siden'!

Her en dag ringte en venn av meg som jeg ikke har hørt fra på mange år. I samtalens løp kom det fram at hun nå utfører automat-skrift og hun kanaliserer. Dette var spennende å høre, og jeg fikk umiddelbart en følelse av at jeg ville få en beskjed før vi var ferdige med samtalen.  Vi snakket videre, og plutselig sier hun; "Nå begynner hånda mi å skjelve, det betyr at det kommer en beskjed."   Jeg tror jeg sa ...;  "det er til meg," men dette er jeg ikke sikker på. 

Hun la bort telefonen og skrev ned beskjeden, som ganske riktig var til meg.  Jeg skulle bl. a. ...,  "fortsette å hjelpe menneskene ..."  ... og til slutt ...   "Hun måtte hilse meg så mye fra de på den andre siden."

Dette var en oppmuntrende og koselig hilsen!  De kommer stadig nærmere.  I årevis har de gitt seg til kjenne ved forskjellige bankelyder - men nå også ved direkte hilsener!  

Det er min bevisste intensjon at bloggen skal fungere som et virkemiddel i oppvåkningen for mennesker rundt omkring - mange har da også gitt uttrykk for at de oppfatter den slik.  

Det er på tide at noe nytt og mer spennende enn 3d, kommer på plass på Moder Jord. Jeg ber med dette både Iliuka, SaLuSa og forøvrig hele den galaktiske Føderasjonens besetning om å tone flagg. 

Vi er her og vi ser fram til det store gjennombruddet - det er forresten mye som tyder på at det skjer før vi får sukk for oss.  Velkommen!   

Ingen kommentarer: