tirsdag 15. april 2014

Vi er heldige vi som lever på Jorda nå ...

Nå skal hjernen omstille seg fra å være en illusjonens tjener til å bli virkelighetens framviser.  Som jeg tidligere har vært inne på, så er det ikke så lett å følge med i svingene alltid - det er så mye diametralt forskjellig vi skal forstå hele tida.  Det beste er kanskje bare å slå av knappen og la alt seile sin egen sjø, men vi er for godt oppdratt og vitebegjærlige til å gjøre det også.  Derfor gjør vi ikke det.  Vi vil heller forstå.  

Det er ikke så rent ubetydelig det vi har fått påfyll av nå, så, at vi er i en nyskapende prosess allerede er det ingen tvil om.  Etter 2/22/2014 snudde verden fra vold til verdighet.  Vi visste langt der inne at nå skulle det være slutt på alt det negative, herfra og ut skal alt monteres rundt det positive.  Nå forstår vi - etter 13 000 år i det brutale sporet, at dét ikke er vår plass.  Der vil vi ikke være, rett og slett.                      


Vi har liksom blitt ribbet for alt i full fart, vi står igjen helt tomhendte og spørrende. Hva gjør vi nå?  Da er det at den nye bevisstheten kommer oss til unnsetning.  Den byr på nye tanker, tanker som er positive og ikke en gang gir inntrykk av  å savne noe av alt det negative vi er så pepret med gjennom livet i 3D.  Det forsvinner ut av systemet, i rasende fart nå.  Det er så bra - det er så kreativt, godt og positivt. 

Det er ett gode som er veldig godt - og det er at alle gjør som de sjøl lyster.  Takket være den frie viljen.  Ingen bestemmer over noe som har med noen andre å gjøre lenger.  Det er klart at alle passer sine egne saker fra nå av.  Men helt ferdig med den gamle Tida er vi ikke, det fikk jeg erfare idag tidlig. Jeg våknet med en nakke som smertet i hver millimeter.  Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, så klart!

Nå, etter en del timer,  er det bare etterdønningene igjen, og nakken kommer nok inn i nytt gjenge om en stund.  Dette var meget akutt og kan være et oppgjør mellom gammel og ny tid - 3D og 5D.  Som alt annet - sikkert ikke lett å gi fra seg overherredømmet som har strukket seg over tusener av år.  Jeg er så glad for at jeg får være med på denne seilasen, får oppleve rystelser og ondter og alt annet som følger med.  Vi er heldige vi som lever akkurat nå!

Tukate

Ingen kommentarer: