onsdag 30. april 2014

FEM X FEM * FORYNGELSESPUST (BREATH OF REJUVENATION ©) PROSESSEN RONNA / HELLIG SKRIVER:

Ref. Ronna Herman.

1.  FORYNGELSESPUSTEN gjøres med munnen lukket, hvor du kun puster gjennom nesen. Du vil bygge opp et forråd av Adamantine Partikler av Lys i ditt Hellige Hjerte. Noen Adamantine Partikler vil komme fra Kundalini Frø—Atomet som er lagret i Rot Chakraet, og noen vil strømme inn i Rygg Portalen til ditt Hellige Hjerte via Strålene.

2.  De FØRSTE FIRE ÅNDEDRAGENE er en modifisert Uendelighetspust, hvorved du vil holde åttetallet (figure eight), UENDELIGHETSTEGNET , innenfor kroppens grenser. Disse fire åndedragene vil være så dype som mulig og i noen grad kraftfulle. Føl at magemusklene dine bølger seg når du trekker dem opp og innover på Innpusten, og når du skyver dem nedover på Utpusten. Etter litt øvelse vil du bli i stand til å utføre disse fire åndedragene svært hurtig og kraftfullt. Du vil også bygge opp og utvide lungekapasiteten din. Overdriv imidlertid ikke dette til å begynne med, for det kan få deg til å føle deg Ør (engelsk: Light-headed). (Passende betegnelse, ikke sant?)

3.  De FØRSTE FIRE ÅNDEDRAGENE: Pust Uendelighets-INNPUSTEN fra ditt Solar Kraftsenter opp til KRONE CHAKRAET (forblir inne i toppen av skallen).

4.  UTPUSTEN pustes ned i ROT CHAKRAET (igjen, hold Uendelighetstegnet innenfor kroppsformen).

5.  DET FEMTE ÅNDEDRAGET ER ET LANGT, LANGSOMT ÅNDEDRAG (ikke en Uendelighetspust). Dann deg et bilde av en dobbeltspiral, eller to spiraler som er sammenflettet, som stiger opp fra ROT CHAKRAET og går opp og ut av KRONE CHAKRAET, så langt som de vil gå på INNPUSTEN. Se dem deretter danne Lysbuer og gå i spiral tilbake ned gjennom KRONE CHAKRAET og inn i ryggsøylen, til de går ut gjennom ditt ROT CHAKRA – og du sender dem så langt ned i Jorden som de vil gå på UTPUSTEN. (Etter en stund vil denne prosessen komme naturlig, og du vil med letthet føle spiralen bevege seg opp og ned).

6.  Du skal gjøre FEM SETT eller OMGANGER MED FEM ÅNDEDRAG * FEM X FEM i en serie.

7.   FIRE UENDELIGHETSPUST ÅNDEDRAG og ET LANGT SPIRAL ÅNDEDRAG er et sett.  

8.   Når du har avsluttet de FEM X FEM FORYNGELSESPUST ÅNDEDRAGENE, begynn øyeblikkelig på rekken med affirmasjoner som du finner under, mens du puster UENDELIGHETSPUSTEN inn i ditt PERSONLIGE TOLV STRÅLERS SKAPERHJUL / DIN PERSONLIGE LIVETS BLOMST. JEG GJENTAR HELE REKKEN MED AFFIRMASJONER TRE GANGER.

JEG ER UNGDOMMELIG OG LIVSKRAFTIG (Pust) | JEG ER STERK (Pust)
JEG ER SUNN OG FRISK “ | JEG ER KJÆRLIG “
JEG ER VIS “ | JEG ER RIK “
MITT SINN ER KLART “ | MITT HJERTE ER RENT “

JEG ER ET GUDS LYS (I AM A LIGHT OF GOD) (Pust)
**(Illustrasjoner og fullstendige instruksjoner for the ACCORDION BREATH og hvordan du kan skape og bruke ditt Twelve Ray Creator Wheel / Your Personal Flower of Life, kan du finne i REFERENCE & REVELATIONS * GLOSSARY & ILLUSTRATIONS) på RONNA’S webside: www.RonnaStar.com 

Ingen kommentarer: