søndag 13. april 2014

Bevissthetsskifte - 14. april 2014 - kl. 0800

I morgen tidlig - 14. april 2014 - kl. 0800, skal det skje et bevissthetsskifte på Jorda, har jeg latt meg fortelle.  Et skifte nå kan bare gå en vei - rett oppover!  Det jeg bruker tida på akkurat nå da, er å pønske på hvordan vi vil oppleve dette skifte i bevisstheten. Vil vi merke det, i det minste?  Eller vil det bli som å skifte fra den ene dagen til den andre?  Alle dagene i seg sjøl er det jo ikke så mye forskjell på, vi må nok  sørge for innhold og også skiftende innhold, på egen hånd.  Det er fór fristende å spekulere på dette nå, framfor bare å vente lydig til gongongen slår!  Vil vi merke noe eller litt bare, eller glir det forbi uten at vi enser noe som helst kanskje glemmer vi det til og med.  En fristende tanke er å holde ut til den årle morgen, men nei, jeg slår det fra meg like fort som det dukket opp.  Å sitte her i svarte natta og vente på at bevisstheten skal komme med en gavepakke i morgentimene - nei, dét går ikke.  En må vel helst være utsovet når noe så råflott som dette skiftet skjer - det er vel en del tusen år siden sist, er det ikke det da? Kanskje så har det ikke skjedd før heller, det er nok begrensninger vi mest har kjent på i tida's løp.

Jeg lover å komme tilbake med ny rapport etter at endringen har skjedd. Så håper vi det beste.  Det er lov å håpe!

Tukate

Ingen kommentarer: