mandag 16. desember 2013

Uværsrapport - 13. desember 2013 - om da Ivar kom på besøk og litt om hvordan besøket artet seg.

Han oppførte seg slett ikke på sitt beste, men heller ikke på sitt verste, kanskje, Ivar, da han kom på besøk.  Lyset forsvant og borte ble det i noen timer, men mørketida ble benyttet til litt avslapping.  Ja, han tok med seg et tak også i dette området i samme slengen, og det var verre.  Jeg merket noen ganger at det slet og ristet i huset.  Forøvrig var det nok for det meste i bevisstheten orkanen gjorde seg mest gjeldende hos de av oss som slapp med skrekken.  Alle er EN og alle utgjør vi HELHETEN.  Uansett hva vi gjør, hva vi er, og hvordan vi organiserer oss, så kompletterer vi HELHETEN. Vi våkner med vår egen og helhetens kreativitet etter et besøk - om det gjelder vårt besøk på Jorda eller Ivar sitt besøk nå. Og hva har drømmene ført fram til?  Et helt nytt liv uten negative innslag forhåpentligvis. 

Men likevel ...   To dager seinere ...  Jeg er helt uten forbindelser med utverdenen (går kanskje ikke glipp av så mye, men dog ...)  Jeg har hatt luftbaroner på besøk, og jeg er avhengig av forsterkninger for å rydde etter dem.  For ryddes må det!  Det er utrolig med noen besøkende, de forlater ikke stedet før det er rasert. De må noen ganger gjøre kraftige innhogg, spesielt i det elektriske anlegget. Dette gjelder alltid besøk fra luftige sirkler, og da særlig de med usiviliserte vaner.  Vi må bare avfinne oss med slik bråkjekkhet om vi vil eller ikke.  Forhåpentligvis er det slutt på overrumplinger av denne art, nå når Jorda har avansert ut av sammenhengen hun tvangsmessig har tilhørt de siste tusenåra.  Det er nok noen krefter som kjemper for fortsatt å beholde lederskapet, men det grepet visner nok snart.  Og vi er FRI.

Så er det ryddet opp etter Ivar sine rampestreker også denne gangen ...   Jeg trodde ikke 'opprydderne' kunne komme så hurtig, men lykken er bedre enn forstanden - de har vært her og alt er på plass igjen nå - alt fungerer slik det skal.  Ryddefolket kunne ikke finne noen feil verken inne eller ute.  Jeg er mildt sagt overrasket over evne! Ingen feil! Likevel falt alt på plass med hensyn til både TV og datasystemer her i huset, så hva skjer da?  Ikke spør meg, jeg forstår ikke noe av dette når ikke de som er eksperter forstår noe av det, da melder jeg meg ut av det hele.  Det er grunn til å spørre;  Hva er det som skjer?  Et halvt hundre mailer venter på å bli åpnet, jeg får gå igang med det og glede meg over at alt fungerer tilfredsstillende nå, så holder jeg pusten så lenge ..., men det er å ta munnen for full -  først skal jeg ha en kopp kaffe.

Tukáte

Ingen kommentarer: