onsdag 13. juli 2011

Galactic Federation of Light and the Spiritual Hierarchy

Sheldan Nidle’s Update from the Galactic Federation of Light and the Spiritual Hierarchy

7 - 12 2011
7 Ben, 11 Kumku, 7 Ik

Dratzo!

Det er som å våkne opp av en hel-narkose dette vi holder på med om dagen, også kalt Oppvåkning. Jeg leser Sheldan's siste melding og føler det som om jeg kjemper med å våkne fra en sterk bedøvd tilstand. Stykkevis og delt går det opp for meg hva jeg leser, så faller jeg tilbake til forholdene slik de framstår rundt meg og menneskene jeg kjenner - flyter forbi - det blir et eneste virvar og jeg må bare la meg trekke inn i morgendisen igjen. Men Sheldan fortsetter, og nye riker framstår i bilderevyen han gir - denne gangen trekkes jeg inne i Jorda - det er glitrende vegger i krystall så langt øye kan se. Det er dyr som snakker til meg og har en utstråling som kan smelte alt i vår gamle virkelighet til en flytende fyllmasse uten bruksområde. Plutselig er forestillingen borte ... Dette er hinsides enhver oppføring fra det såkalte våkne livet i 3d. Jeg måper med store vitebegjærlige øye - er det en hildring bare - et Soria Moria i ørkenen. Jeg greier ikke å ta inn mer, jeg forsvinner igjen inn i tåken ...

Kjære leser - gå inn i Sheldan's beretning og la deg flyte med - opplev, se og forestill deg bildene han skaper, vær i rommene og møt dyr og natur slik det blir formet for deg - ikke forandre på noe - bare nyt det alt sammen. Opplev!

Fort deg å gå inn på denne adressen og les det med egne øyne:
PAO (se nederst på siden til venstre)

Ingen kommentarer: