onsdag 29. januar 2014

Med ny bevissthet kommer en ny virkelighet!

Det er kanskje på tide å skrive noen ord igjen.  Det skjer liksom ikke mer i denne verden nå, så jeg kan like gjerne skrive mens tida går.  Det er iallefall en massiv 'stillhet' rundt omkring, og har vært det en tid allerede.  Det presserende spørsmålet blir likevel - hva skjer?   En så talende stillhet er heller ikke vanlig.  Jeg vil si - en stillhet som ikke umiddelbart lar seg forklare, har sine mystiske sider.

Det virker som om alt går mot en slags 'oppløsning'.  Om det er på grunn av tanken på den 'oppvåkninga' vi alle venter på, eller om det har andre årsaker, vet jeg ikke. Vi skal i alle fall våkne opp til noe, for nå er det på tide at den inntrer denne masseoppvåkninga vi har hørt om i lang tid. Vi vet vel egentlig ikke hva vi våkner opp til, helt eksakt, men nå er det iallefall best å slå opp øynene snart.

Jeg tenker, at den tida som forespeiles oss kan umulig likne på noe av det vi kjenner til fra før.  Tida som kommer må være helt egenartet og uten sammenlikning med noe.   På vår kant av verden - i det samme området som Bloggen holder til - hører vi om større og mindre naturkatastrofer med ujevne mellomrom.  Kan det ha sammenheng med noe av det vi venter på i denne tida. At naturen sier fra; "Hør her, alt avhenger av meg." 

Uforutsette tildragelser, hyppige ulykker, større eller mindre krangler mellom mennesker, osv. osv.  Det ser ut til å bli skutt ut av en kanon i hurtig tempo.  Mulig det er tilfeldigheter eller slik det skal være, men jeg har en fornemmelse av at det likevel ikke i all tid skal være slik som det er nå.  Noe nytt må være på innsig, men noe må være på utsig også!  Alt er så lett i teorien, men straks verre i praksis.

Og hvorfor kommer de ikke - de som hele verden venter på - hvem det nå er?  Kunne det ikke vært på tide, med noen fullstendig ukjente skapninger spradende rundt i våre nabolag!  Det hadde sikkert fått mange av oss til å bråvåkne, om dét er problemet.  Likevel tør jeg ikke tenke på, om et slikt ukjent fenomen skulle dukke opp ... !  Det er et spørsmål om hvilke bølger det kommer til å lage.

Nå har det gått noen timer siden det foranstående ble skrevet.  Jeg kan fortsatt ikke melde om at noen UFO-liknende skapninger har dukket opp, verken her eller der nyhetene holder til.  Det er som om energien står stille - dirrer lett, og lytter ... Merkelig - er alt dette bare innbilning og fri fantasi.  Ja, det kan det jo godt være, men jeg har mine tvil denne gangen.  Det er tross alt mye som tyder på noe annet.

Vi får vite at vi nå går mot full bevissthet - ja, det er oppfattet, men hvor mange mil skal vi trave på denne måten.  Jeg personlig synes jo vi har gått over hele vårt langstrakte Norge - fra ende til annen flere ganger - og ventet ...  Og det skal vi altså fortsette med?  Vente, vente og vente.  Det er godt å ha vikingeblod i årene, når det røyner på som verst.  Iliuka sa en gang til meg:  "Tålmodighet er dens kappe."

Det er best å ta på seg denne kappen nå, så jeg har en viss mulighet for å komme i mål.  Når bevissthetsendringene er unnagjort i alle mennesker som skal endre denne, så er den nye virkeligheten her, sier Sheldan.  Det får vi holde fast ved, men tenk da - alle mennesker ...!   Det er alltid best å ikke tenke - pussig ...!  For mye tenking, skaper bare tulliballs sånn til daglig. Tenk sånn passelig, og la alt det andre fare.

Innimellom mye annet kan vi også lese, at det nå skjer store forandringer og transformasjoner på det fysiske plan. Gullfrekvenser er i ferd med å manifestere seg på Jorda, vet vi.  Tenk det da - gullfrekvenser!  Det må da 'gjøre vei i vellinga' for oss små menneskekryp og livene våre!   Gullfrekvenser støtter en høyere bevissthet. Det er håp!  Vi skal bevisstgjøres og det ettertrykkelig - med gull.  Strålende!

Tukáte

Ingen kommentarer: