søndag 14. november 2010

Kuppelhoder?

Tankene til menneskene har vandret over varierende ulendt terreng gjennom tidene og mange vrangforestillinger oppsto da som nå. Alt dette vrakgodset vi tenkte oss inn i, skal Adamus forsøke å få fasong på igjen.

Adamus er i storslag og snakker rett ut: Så, neste. Formål; Og det skriver seg tilbake til det foregående spørsmålet. Formål. Jeg vil komme med en kraftig uttalelse når det gjelder dette, og dere må virkelig tygge på dette. Hvis dere ikke liker det, så kan dere kaste ting på Cauldre etter at jeg har dratt. (litt latter)

Dere behøver ikke noe formål for å eksistere. Men det tror dere at dere må ha. ”Hva er formålet mitt?” Og det har sammenheng med skjebne, det har sammenheng med mønstre, og det har sammenheng med det presset dere går gjennom akkurat nå.

Den store, store majoriteten av mennesker tror at de må ha et formål. Akkurat nå er det bøker der ute som bare får meg til å ha lyst til å kaste opp spirituelt. (latter) ”Formålet med deres liv.” Å, nei! Da er vi i gang igjen, ned i undergrunnen. Og formål er makyo. Absolutt makyo. Men dere våkner fremdeles opp om morgenen og sier; ”Hva er formålet mitt? Må jeg helbrede andre? Må jeg redde planeten?” Nei! Det finnes intet formål. Forstår dere? Det finnes intet formål. Pust det inn. Ooh, ah, det er et stort vakuum, eller ikke.

Det finnes intet oppdrag. Vi går utover Gammel Energi lidenskapen, med andre ord, det at en må gjøre noe, at en må være noe, at det må være et formål. Gud må ha satt dere der av en grunn. Gud bryr seg ikke! (latter). Det er sant! Ånden har ingen plan for dere, og derfor intet formål for dere. Dere må ikke ha noe formål for å eksisterer; derfor, kan dere eksistere? Kan dere komme over disse enorme, gamle greiene? Og det er det som skjer i livene deres akkurat nå. Det kommer fram.

Dere har hatt formål på formål, lag på lag på lag på lag med formål. Formål har på en måte vært en form for interessant drivstoff for å få dere gjennom et liv. Formål holder dere på en måte der, men det er falskt, og før eller senere sier en del av dere; ”Hallo, det er en masse makyo, dere vet, ”formålet mitt er å…” Fyll ut resten. Og la oss så si at dere når formålet, og så blir dere virkelig, virkelig deprimerte. Det er virkelig trist når en når målet, så vet dere hva dere gjør? Dere legger formålet foran dere som en stor spirituell gulrot, og så prøver dere alltid å nå formålet. Dere jobber for formålet. Dere blir selvrettferdige. Dere blir drevet. Dere blir nevrotiske og sprø når dere prøver å nå dette formålet som aldri er der.

La oss nå kutte dette båndet. Det finnes intet formål. Wow. Men da sier dere; ”Livet mitt er meningsløst.” Ja, på en måte. (latter) ”Det finnes intet formål? Det finnes ingen mening” Det finnes ingen lidenskap?” Jo! Dette er gammelt, og det er makyo! Nå snakker vi om Ahmyo. Dette er veldig gammelt og veldig inngrodd med mark og krypdyr og skitt og søppel. Det er en septiktank!

Kan dere for en liten stund forestille dere et liv uten formål? Kan dere forestille dere å, hah, skrive en bok med tittelen; ”Det formålsløse liv?” (latter) og i parentes; ”Som svar til alle dere kuppelhodene som tror det må være et formål!” Det hadde jeg likt!

Kuppel hva? Kuppelhoder?

ADAMUS: Kuppelhoder! Jeg tror jeg er bedre enn Kuthumi når det gjelder boktitler. (latter)

Dere vet, formål er virkelig en dårlig sengepartner, virkelig dårlig. Det vil plyndre dere. Det vil stjele fra dere. Det vil svikte dere og villede dere, og det vil gi dere falsk inspirasjon. Men når falskhet inspirerer dere, så hindrer det dere fra virkelig inspirasjon, som er å bare være. Bare være, uten formål, uten mening. Så befriende! Så fantastisk at dere bare kan eksistere på grunn av eksistensen, at lidenskapen deres bare er, at dere… Så det har komme ting inn i livene deres i det siste. Dere visste ikke hva det var, men ”Hva betyr dette? Det er ingen mening. Hva er det meningen at jeg skal gjøre?” Ingenting! Alt dette går fram og tilbake, og så lurer dere på; ”Hva er galt med meg?” Ingenting!

Så denne neste måneden vil jeg at dere virkelig, virkelig skal føle inn i intet formål. La dere selv bli fullstendig meningsløse. La dere selv si; ”Jeg har intet formål her. Ingen lidenskap. Det kommer til å føles veldig merkelig og ubekvemt til å begynne med, for dere har vært drevet av det i mange liv. Formål og lidenskap har sugd dere tilbake hit før dere faktisk var klare til å komme inn igjen, inn i dette livet.

Dette er makyo på sitt beste, men dere trenger det ikke lenger. Og dere føler at dere opplever energiene rundt dere som river i dere, sier nei, skubber dere ut av formål. Kom dere ut av dette gamle…det er programmering. Det er en masse gammel selv-programmering, massebevissthetsprogrammering, programmering fra vesener fra de andre rikene som stikker sine psykiske undersøkelser et eller annet sted ned i dere. De elsker mennesker med formål. Det er den mest strålende måten å tukle med dere, danse med dere, manipulere dere. Gi slipp på formål – jeg mener, Gammel Energi formål, den måten dere har tenkt på dette – gi slipp på lidenskap, og oppdag hva som egentlig er der. Det er fantastikk. Det er utfordrende.

Ingen kommentarer: