tirsdag 24. mars 2015

Det er en Menneskerett å leve !

Jeg mener ikke å avkreve svar på andre spørsmål enn spørsmålet om det er verdens kvinner eller verdens menn som har trangen til å drepe hele tida?  Det er spørsmålet mitt. Jeg synes nemlig det er så trist at de som nå opptrer som "krigshissere" ikke tar hjernen ibruk på en mer konstruktiv måte med dens IQ i behold!  Eller er det iq-tørke som er problemet når unge menn drar i krigen?  

Du bestemmer over Deg - Jeg bestemmer over Meg!  Så hvorfor går da halve befolkninga rundt og innbiller seg at de kan bestemme over andre enn seg sjøl? Spør ikke meg, men jeg vil bare si fra om at dette ikke går lenger. Nå må alle ta en opprydding i egne rekker og den oppryddinga må føre til at det er vettet som blir satt i høysetet etterpå. Nå er det et lurvete samfunn vi beveger oss i - de regjerende ser ikke ut til å skjøtte sin oppgave.

Krigshissere; Det er det den mannlige delen av befolkninga som er. Hadde det ikke vært for syttitallets likestilling her i landet, har vi ikke sett en eneste kvinnelig utgave iført kamuflasje-antrekk. Kvinner tenker ikke på å drepe menneskene de føder, de vil bevare dem alle sammen lengst mulig. Men så er det mennene da - hvilket stoff er de laget av?  Hvor mye vett fikk de utdelt? Og hvordan bruker de det vettet de har?

Hvordan menn tenker når de konkluderer med, "Jeg vil drepe deg", aner jeg ikke - ikke i min villeste fantasi. Hvordan kan de komme til den konklusjonen? Drepe noen? Virkelig utslette noen og få blodet deres til å renne ut på marka, få det på hendene og vite at nå har de drept et menneske!  Død for alltid og skal aldri mer smile til sine kjære eller gi barnet sitt en god pappa-klem eller onkel-klem?  Kan du "dreperen" leve med dette da? 

Hør her gutter, nå er det nok!  Nå forlanger vi kvinner at dere avslutter denne idiotiske og følelsesløse sysselsettinga dere deltar i. Er dere så glad i blod, død og elendighet så la det gå ut over dere sjøl. Da blir det nok øyeblikkelig slutt på fandenskapen, feige som dere er! Tenke seg til å ligge kamuflert for så å hive seg over et arme menneske som til og med er sendt i denne dritten mot sin vilje. Send ei kule og la blodet sprute ...!

Ja, send ei kule - la blodet sprute!  Det er kameratskap det!  Slik oppfører ekte mannfolk seg i møte med andre ekte mannfolk!  Hvor forskrudd er dere - dere drapsmaskiner!  Gå ikke der og lull dere inn i en tankegang om at dette er det de andre som har bestemt. Nei, det er du og ingen andre som bestemmer over deg! Tro ikke et sekund mer at du kan gå ut i verden og fortelle historien om stakkars deg som ble tvunget til å drepe!  

Det er DU som lar deg sjøl drepe andre - ingen andre har det ansvaret!  Dere må gjennomskue teoretiseringa og bortforklaringa som følger regler ingen vil ta ansvaret for i et samfunn - i ettertid. Det virker ikke som om vi er opplyste mennesker som vet forskjell på rett og galt når vi lar oss verve som drapsmaskiner. Livet er en verdi vi ikke kjøpslår med - det er en rett alle mennesker har. Det er en Menneskerett å leve!  

Tukáte

Ingen kommentarer: