onsdag 17. august 2011

Å tro det før du får se det ...!

Jeg skulle gjerne visst hva jeg egentlig arbeider med når det er natt og jeg sover. Plutselig kan jeg våkne, med smerter både her og der og vet så inderlig godt at dette ikke er mitt. De var der ikke når jeg la meg, og de fleste av dem er borte når det blir morgen. At jeg er i et engasjement for noe som angår oss alle, er det ingen tvil om. På spørsmål fra meg om hvilket område, og hvilke saker det gjelder, kom det noe som for meg er like kryptisk som selve smertene og de utallige variantene de opptrer i; "Du vet det du kan, og kan det du vet." Å ja!?

Kanskje er det slik at jeg (Vi - vi er En!) skulle legge større flid i å finne ut hva vi kan, eller hva vi vet. Det er min absolutte overbevisning at om vi (aspektene) går ut av vente-modus og over i handlings-modus og velger å være den som ordner en grundig oppvåkning for sitt Selv, så ville vi ha oppvåkning over hele fjøla på et blunk.

Jeg tror det er så enkelt, og jeg tror det er enkelt å vite når du er Våken. Det er bare å bestemme seg. Og deretter velge å tro at slik er det. Det vi tror - det skaper vi!

Ingen kommentarer: