lørdag 13. august 2011

Anbefales!


Det blir en spennende reise å gå inn på denne anbefalingen! Jeg oppfordrer 'alle' å lese "Framtidsdrømmen," Tore Alfstad, har hatt. Den relaterer seg til Oslo, men vi har flere byer vi kan forvente forvandlinger i. Mange kanaliseringer og indre opplevelser fra flere hold. Nyt denne turen.


Tidløs melding mottatt av Tore Alfstad
- som har omfattende minner om tiden før han kom til jorden -
- som han har omskrevet i boken sin EN ALTERNATIV KOSMOLOGI (link som åpnes i egen side) -

Rapport fra ”drøm/astral-tids-reise” om reise til fremtidens Oslo om morgenen 21/10-2010.
Min ”drøm/astral-tids-reise” begynte med at jeg var i Oslo og skulle fra et sted til et annet.

"Etter hvert forandret byen karakter og jeg kjente ikke igjen selv kjente
steder. Jeg husker jeg var på Lambertseter men stedet var så forandret at
bare enkelte steder var gjenkjennelig. Stedet var mye mer utbygget med
moderne glasshus over alt. Noen hadde avrundete former og fasadene kunne
være i fargetoner mellom brunt og sort. Det var mange vinduer i bygningene.
Det virket som om bygningene var satt opp i en mer kaotisk form uten å ta
hensyn til transport. Det var ingen biler, busser eller trikker og se.
Veiene var mer som avbrutte gangveier som gikk på en kaotisk måte mellom
bygningene. Jeg skulle fra Lambertseter til Grünerløkka og jeg klarte på et
vis å ta meg ned til Oslo sentrum. Jeg tror det var med en form for T bane
som var det eneste kjente transportmiddel som jeg kunne oppdrive. Den endte
imidlertid ved Oslo S og gikk ikke videre. Oslo S i den forstand vi kjenner
i dag var borte og det var ingen biler trikker eller tog. T banen kan ha
vært en museumsbane." forts.


Les alt her:
http://www.galactic.no/rune/toremeld4.html
http://www.galactic.no/rune/kanudx.html


Ingen kommentarer: