onsdag 24. august 2011

Soloppgang ... !

Nå er Føderasjonen i ferd med å klargjøre landings-øyeblikket, og forøvrig 'full pakke' med tanke på regimé-skifte på Jorda. Det er nok ikke alle i materielle maktposisjoner, som er like sitrende av forventning over dette. Det blir full omlegging i de øverste organer i styresettene på det jordiske markedet. Nye ledere og nye leder-egenskaper til alle dem som ikke har våget å tenke i den retning engang. Dette gjelder hele kloden - den skal skinne med ny bevissthet i alle øyne!

Vi vil kunne fordype oss i ny vitenskap, så vel som i en filosofi bygget på tanker som IKKE er forankret innenfor materielle rammer. For noen framtidsperspektiver! Jeg gleder meg så enormt - ser hver celle i kroppen gapskratter av fryd. Vi kommer til å møte en mengde forskjellige livsformer, og det ser jeg virkelig fram til. Jeg prøver å forestille meg absolutt alt, men er sikker på at virkeligheten overgår fantasien. Det er så mye å se fram til ... ! Detter er så enormt at det slett ikke får plass i en kropp - det sprenger alle grenser.

For å dokumentere dette glade utbrudd, henviser jeg til Sheldan Nidle og the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation:
http://lightworkers.org/spiritual-channeling-ascended-masters-channel

Ingen kommentarer: