tirsdag 3. mai 2011

Ny illusjon - Ny verden

Release Releasing ~ Channeled April 30, 2011
Archangel Gabriel thru Shelley Young
trinityesoterics.wordpress.com


Innsiktsfull søvn kan skape kvantesprang!

Jeg har lagt merke til at synkroniteten er sterkere enn noen gang. Alt annet forsvinner og samtidigheten øker. Og det er bra. I går visste jeg ikke hva jeg skulle ha som grunnlag for å gå videre, men under søvnen hadde jeg bestemt meg for å slippe alt, absolutt alt - gå videre fra skratsj. Jeg er ikke typen som vil bruke så mye tid på det som synes stoppende og umulig. Det får heller seile sin sjø, og så seiler jeg min. Så også denne gangen. Det er som om natta har skrudd meg 180 grader rundt og jeg våkner med helt andre tanker enn de jeg sovnet med. Dette må være menneskets bevegelighet, en bevegelighet jeg har satt stor pris på hele livet. Tanken er fri, la den skape, og steng den for all del ikke inne.

Bekreftelser kan ofte virke lammende, og slik var det med bekreftelsen om at alt er illusjon. Hele livet og alt liv er illusjon. Det er dumt å leve i en tilstand og så visne hen fordi den tilstanden ikke er optimal for mitt syn i øyeblikket. Det er ikke annet å gjøre enn å tilpasse seg de tilstander som til enhver tid omgir meg, men det betyr ikke at jeg underlegger meg noe som helst. Det er et stort gap mellom de to yttrepunktene. Det er det viktig å være årvåken for. Og derfor ser jeg nå at mulighetene er enorme innenfor illusjonen, noe de ikke kunne bli om strukturene hadde vært fast tømret. Å gråte over spilt melk, er en større illusjon - enn å skape en ny illusjon ut fra en annen.

Og så tilbake til utgangspunktet og synkroniteten. En kanalisering jeg fester blikket på idag, så jeg også igår, men da uten at den fenget i det hele tatt. I dag hadde den et budskap til meg. Den hadde en bekreftelse på det jeg i søvnens løp hadde bestemt meg for. Så igjen, på kort tid har jeg mottatt to bekreftelser, en lammende og en oppbyggende, og noe nytt er født og det kan forklares med et gammelt ordtak; "aldri så galt at det ikke er godt for noe." Motgang er medgang i ettertid. Den gjennomgangen jeg igår hadde i mitt indre, ender opp med at jeg skaper noe nytt. Jeg skaper et nytt grunnlag for videre eksistens. Jeg skaper nye innfallsvinkler for ny tenkning. Jeg skaper nye tanker - og alt dette er redskaper og byggematerialer for den nye illusjonen som skal bli min verden.

Det er Gabriel som kommer meg i møte med bekreftelser denne gangen. Han ber oss slippe alt - også tanken på å slippe! Slipp det alt sammen, og start heller skapingen med det samme. Jeg ser at jeg reiser meg fra asken som Fugl Fhønix, rister litt på fjærene - spankulerer ut av asken og inn i nye byggeprosjekter. Og Gabriel er inne på det samme - frykt ikke, sier han, du vil finne noe annet å gjøre - det er å skape! Alle innvendinger møter Gabriel med mot-innvendinger - du må tillate prosessen å legge alt til rette for ny skaping, sier han. Altså igjen - vi skal ikke tvinge noe fram, men la det flyte og det vil legge seg til rette. Stol på prosessen som også er oppstått fra asken fra tidligere slagg - ha tillit. Jeg er Fugl Fhønix og jeg kan! Flyt med glede og forventning inn i rollen som en ny skaper av en ny Jord. Ikke tenk på hvordan det skal skapes. Se for deg det aller, aller beste du kan tenke deg - det er skaping. Ikke gjør noe annet. Se det for deg og takk deg sjøl - kroppen din - som den store skaperen. Punktum.


Les her: http://trinityesoterics.wordpress.com/

Ingen kommentarer: