tirsdag 24. mai 2011

En annerledes flyttesjau!

Det er bare NÅ! Jeg kjenner jeg glir ut av 3d-illusjonen og inn i en tilstand jeg ikke greier å orientere meg i. Kroppen takler det på sitt vis - setter meg i en døs uten tanker, jeg bare puster. Når jeg greier å drikke vann våkner jeg til litt, men vil helst tilbake til døsen og kroppens tilstand. Det er kaldt rundt meg og i kroppen, men det er akkurat som om evnen til å fryse har forlatt meg. Jeg fryser ikke, men kjenner kulden veldig godt.

Jeg er fullstendig inne i en søvntilstand, men sover ikke - søvnen har ikke noe å feste seg i. Situasjoner jeg har sett eller hørt om, kommer fram som mine opplevelser. Det gir meg en merkelig spørrende følelse og opplevelse, jeg finner omsider ut at det ikke er opplevd av meg - direkte. Jeg forstår etter hvert at kroppen min har glidd inn i 'Tomrommet' eller Nået og henger der uten å vite noe som helst - den bare Er. Jeg registrerer at jeg nå har fjernet meg fra 3d-sinnets og egoets bevissthetskanal - de tre nederste chakraene.

Jeg er i etableringsfasen i hjertet - venner meg til den nye tilstanden gjennom pusten. Det gir meg ikke en brennende følelse lenger, men jeg kjenner det er en innflytting på gang. Det er som om jeg såvidt står på dørstokken i min nye bolig. Her er det så store vidder og høyder! Jeg står plutselig som eneste vesen i det store Intet. Det er overveldende - først en voldsom avmaktsfølelse over all storheten - så siger det inn en iboende samfølelse med Alt. Jeg våkner til og er klar igjen, som når jeg har sovet. Jeg er i Nået!

Ingen kommentarer: