tirsdag 17. mai 2011

"Jeg Er den Jeg Er"

CRIMSON CIRCLE MATERIALET
[NEXT] Serien

SHOUD 10: "Utover identitet"
av ADAMUS, kanalisert av Geoffrey Hoppe

7. mai 2011
www.crimsoncircle.com/no


Gi slipp på Identiteten din!

"Vi har sagt det på hundre forskjellige måter i hundre år – gi slipp på identiteten din," sier Adamus. Det er ingen 'Jeg' som skal heales eller repareres - det handler ikke om å reparere eller helbrede 'meg'. Det er et skuespill. Jo mer vi prøver å reparere og helbrede, jo mer faller vi i den gamle troen om at det er virkelig, sier Adamus. Så kom over all denne healingen og all denne behandlingen, sier han. Gå inn i dere. Det vi holder på med og tror er så bra for så mange, det er det gamle skuespillet.

Vi lager kanskje krykker for hverandre på denne måten, så vi ikke kommer videre og forstår ikke poenget? Men så er det bare det, at alt er skuespill - på stadig høyere nivåer. Det er det denne Jorda er her for, sier Adamus: Skuespill! Oppdagelse! Opplevelse! " Vi har prøvd å fortelle dere. Det er et vakkert spill. Det er et fengslende spill, men det er et spill. Det er det hele," sier han.

Å komme over indentiteten vår, er det mest skremmende i dette skuespillet vi bedriver, forteller Adamus, for vi vet ikke hva som er det neste som skjer. Og hvis vi plutselig kommer over identiteten og forstår at vi ikke er den vi trodde vi var - ja, så har denne identiteten litt av et problem. Og den kan si: "Vel, nå kommer du til å dø." Det er bare et spill eller en utagering. "Da kommer vi til å dø! Vi slutter å eksistere, og ..." Nei, nei, ikke hør på det spillet eller det aspektet. "Jeg Er den Jeg Er."

Se alt her: www.crimsoncircle.com/no

Ingen kommentarer: