fredag 28. juni 2013

Tanker på besøk

Hensikten med denne bloggen;  "Jeg Er den Jeg Er", er å informere og inspirere leseren til å gå inn i den alternative jungelen og inn i sine egne tanker.  Finne forskjellige 'oaser' kanskje, eller mulige åpninger i terrenget, hvor du kan slå deg ned for en stund.  Du kan dvele over livets 'tilfeldigheter', lese utdrag fra andres tanker rundt det vi 'ikke ser så godt'.  Det kan være virkningsfullt på flere vis.  Når det du ikke ser, men bare aner, tar deg i hånden, er det verdt turen som dermed antydes.  

Du vet ikke hvor du havner, hva det heter der, eller i hvilken retning du drar, men spennende kan det bli. Jeg snakker av egen erfaring i ordenes verden.  I alle fall blir det ingen triviell avslappingstur, men en avslappende tur kanskje.  De 'små grå' vil le, kose seg og ha det veldig gøy.  Eller kanskje ikke?  Det vil vise seg.  Tankene vet nå hva de skal finne på, om hverdagen vil ha en forandring.  Da kan veien legges til  "Jeg Er den Jeg Er".  Der er det mulig å bruke tida slik du vil.  God tur.

Ingen kommentarer: