lørdag 14. januar 2012

Fire punkter for grenseløs ekspansjon er utarbeidet


Etter at jeg la inn følgende artikkel på bloggen min; "Grenseløs ekspansjon om fantasien holder" - ble jeg den påfølgende natt engasjert med å utarbeide premisser for hvordan tenke mest mulig dynamisk ved grenseløs ekspansjon.   Jeg sto til slutt igjen med fire punkter. Det var det som var nødvendig. Fire punkter var det vi trengte. Punktene var helt presise og vidtfavnende, og var i prinsippet utformet med motsatt fortegn eller tok utgangspunkt i motsatt prinsipp innenfor punktene.  Og premissene var i fri flyt!  Jeg har ikke en bedre forklaring i øyeblikket, men vet at dette var toppen av "IQ" slik den var mulig å oppdrive på det nivået denne seansen utspant seg.  "IQ" er jo heller et 3d-begrep, men det forestiller denne gangen det ypperste av det ypperste på det aktuelle nivået.   

Det er én medarbeider jeg husker veldig godt i denne gruppa, og det er Jens Stoltenberg.  Han (og flere!) skulle arbeide videre med ekspansjon av universet ved hjelp av de fire punktene.  Det er viktig å være klar over, at når vi samarbeider på høyere nivåer så er det uavhengig av hva og hvilke posisjoner vi har i det fysiske livet.  Jeg husker såvidt at byggingen (tenkningen) ved hjelp av de fire punktene, ikke er slik at alle punktene må tas i bruk ved all tenkning - de er sjølstendige enheter.  


Det er kanskje ikke til å forstå helt dette, men slik er det jeg husker.  Jeg tror videre det er viktig at det deles med andre, men ut over det har jeg ingen formening for fantasien tar jo alle retninger når den er i sving.  Kanskje meningen er at vi skal kaste oss inn i ekspansjonen av universet og samtidig starte jakten på de fire punktene - så er evolusjonen av det Nye igang for fullt. Vi sier det!

Tukàte

Ingen kommentarer: