torsdag 23. juni 2011

Jeg er tilbake!

Ja, endelig er jeg kommet så langt .... likevel, de fysiske begrensningene er fortsatt nokså nærgående. 9. juni 2011 ble jeg målbundet! Jeg har vært utsatt for lyn-angrep ... ja akkurat - fra lynet! Det ble kraftig lyst rundt meg og et aggresivt smell uten like fylte rommet og jeg sto midt i ildlinjen. Mac`n og telefonen ofret seg - jeg slapp unna uten skrekk, men sto igjen som et stort spørsmålstegn. Min relativt unge mac ble totalhavarert og telefonen likeså. Jeg er i full gang med å tilvenne meg nye dingser med et oppbud av kresne knapper - noe som for meg personlig er verre enn både lyn og torden. 794 har vært innom bloggen på de 14 dagene den har vært lamslått, så takk til alle interesserte.

Jeg er glad for å være delvis (om ikke mer ...) tilbake og ser fram til at denne frekvens-oppgraderingen får lagt seg til rette der den skal ha sin base. Vi vet så alt for godt at slikt skjer ikke uten at det er en langt dypere hensikt bak. Krisene fungerer som varselskilt foran de store 'Oppvåkninger'!

I dag er det den 28. juni 2011, og enda er ikke min nye mac funksjonell!

Ingen kommentarer: