søndag 30. november 2014

Kyllingen vil ut!

Den multidimensjonale bevisstheten våkner, og lysstrekene noen ser hører til dette bevissthetsskifte!  Både krystallbarna og diamantbarna gjør seg gjeldene på jorda's mange områder nå, de holder på å våkne opp til hvem de er. Nå skal den multidimensjonale bevisstheten vekkes i menneskene, samtidig som 3D-bevisstheten brytes ned og forsvinner. Det skjer dype endringer i alle livsformer og strukturer. Jeg formelig kjenner at alt er i oppløsning i kroppen. Alt flyter og står ikke til tjeneste på samme måten som før. Nå kan det jeg etterspør forvandles foran øynene på meg, eller jeg bare glemmer det og så ordnes det på egen hånd.

Jeg kan fortelle hvordan lesingen flyter nå, for meg, eller kanskje ikke flyter - vi får se. Noen ganger når jeg skal lese noe danser all forståelse et stykke over papiret og jeg greier ikke å konsentrere meg så mye at jeg ser hva som står eller får tak i hva det betyr på noen måte. Det er ikke mulig. Når jeg leser det samme i konsentrert form (så nær sagt), da kommer meningen klart fram. Så når alt flyter kan jeg bare la det flyte og ikke forsøke å forstå noe som helst. Det er et liv jeg ikke har vent meg til ennå, men forhåpentligvis gjør etter hvert. Nå kan jeg til og med skrive ned noe av det jeg opplever, og det er framskritt. Det har ikke vært mulig før på samme måten.

Jeg føler nok at dette bare er en spe begynnelse, og at mye vil tilkomme etter hvert. Det er slett ikke vanskelig å vite det, men forklare det noe nærmere det går ikke. Det henger der ute og bare venter på å bli trukket ned!  Slik føles det, men jeg er jo klar over at ikke noe henger verken her eller der, det er inne i oss (... hvor nå det er ... ?) Vi vet jo at det vi ser utenfor oss er illusjon, og da må vi lokalisere hvor det indre er - noe som ikke er lett eller kanskje ikke lar seg gjøre i det heletatt.  Nei, nå er det på tide at den hele og fulle bevisstheten inntar kroppen eller fyller universet eller hva skal jeg si. Noe må skje snart, føler meg som kyllingen som vil forsere skallet!

Nå skal det unike i menneskene komme fram.  Ikke dårlig!  Det er mange som fortsatt går med masker og føler seg både avkledd og redd om maskene faller.  Men det er menneskeuttrykket vårt det, som kjenner redsel for å vise ansikt. Nå er jo dette menneskeutrykket i full omdreining, så nå er det bare å flyte med. På en måte er det en spennende tid, men den er forbundet med så mange varierende følelser at det som er spennende og det som er fryktsomt flyter i et stort kaos inne i den stakkars kroppen - eller hvor det nå er det flyter. Det er ikke godt å si noe om noe nå, det er bare å gi seg over. Frykten skal bort fra kroppen - uansett.

Over til full bevissthet!  Det er ikke til å tro! Tanken er så fantastisk - full bevissthet! Hva eller hvem blir vi da?  Hvordan organiserer vi oss - hvilke strukturer skal vi følge? Kan vi f.eks. være ett sted og så vite om alt det som rører seg på helt andre steder?  Vite hva folk tenker og vite hvordan alt ser ut. Hva vil det egentlig bety for oss? Er det ikke noe mer som kan overraske oss, for vi vet alt på forhånd? Blir dét mer spennende enn slik vi har levd i 3D?  Jeg har en million slike spørsmål i hodet hele tida, og vet samtidig at det bare er å vente. Jeg greier ikke bare å være lydig og vente til det passer noe eller noen å la meg vite, jeg må bearbeide det på egen hånd. Puh ...

Det siste jeg leser er at kroppene våre fylles med blått - vil det da si åndelig energi? Det er ikke reelt at de fylles med blå væske, men innsiden framstår som blå i kanaliseringer!

Nå må jeg ha en pause ...    Tukáte

Ingen kommentarer: