lørdag 2. april 2011

Spirituell makt

Kirael & Kahu Fred Sterling
We invite you to visit Kirael.com


Som spirituelt vesen skal du kunne styre alt rundt deg, sier Kirael, men hvis du er for mye i sinnet og tror du bare har lite eller ingen kontroll, vil det ikke la seg gjøre. Du skal kunne snu værmønstrene på samme måten, hvis du tror du kan. Du er sterk nok spirituelt. De fleste mediterer ikke, og hvis de gjør det greier de ikke å ha kontinuitet. For å gjøre meditasjon mer spiselig for deg, ber Kirael deg om å gå til ditt høyere selv og fortelle at du ikke vil bli hengende igjen i ti prosents hjernen. Om du søker å utvide hjernekapasiteten til 90 prosent, føler du at styrken bygger seg opp.

Dette gjør du på følgende måte; Tenn et stearinlys, bøy hodet til høyre og se flammen dreier med deg. Gå tilbake til sentrum, stans, og deretter gå til venstre og se flammen dreier til venstre som deg. Bøy hodet litt opp - se at flammen følger deg. Hvordan kan dette skje? Det skjer fordi du er en spirituell person som har kraft til å flytte flammen. Hvis du ikke får flammen til å følge deg, så ikke gi opp. Tren til du får det til.

Hvis du mediterer regelmessig og har tillit til at du kan styre verden rundt deg, kan for eksempel en samlet energi styre vannet når tsunamien kommer etter et jordskjelv. Ta havet inn i sinnet, rette bølgene ut og flyte dem tilbake ved å snakke med dem. På denne måten kan du ha kontroll med alt som skjer i livet, jordskjelv, tsunamier og annet.

Se her: http://www.kirael.com/

1 kommentar:

Brenda greg sa...

Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
(1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.