fredag 29. april 2011

Det finnes ikke ord ...

ARCHANGEL GABRIEL - RESONANCE - WEEKLY MESSAGE
29 April 2011 Channeler: Marlene Swetlishoff
ARCHANGEL GABRIEL April 28-May 5, 2011
Beloved Ones,


Jeg synes kanskje erkeengelen Gabriel kommer oss i møte, rent følelsesmessig, med denne meldingen. Vi er inne i ei tid hvor de merkeligste følelser river seg løs for å forlate kroppen for evig og alltid. Det er følelser som vibrerer på det aller laveste, for i neste øyeblikk å rase oppover til det maksimale - som vi kan greie å være med på. Merkelig - er fortsatt det første ordet som dukker opp når jeg skal betegne det som skjer. Det er en meget forunderlig tid med et spenn av variasjon i følelsesregisteret, som jeg ikke vil hige etter å møte igjen om det forlater meg noen gang ... Det er, av og til, som om det står en rasende flokk ville rovdyr rundt meg - sliter og river i hver sin bit - og alle bitene tilsammen er altså meg! Det holder hardt for tilliten min dette - håper den greier å stå imot. Dette er den jordiske utgaven av meg sin versjon på et av sine verste 'oppstigningsinnslag' - merk, bare ett - det er flere titalls andre også om enn ikke av samme karakter. Begriper ikke at jeg noen gang kunne si meg villig til å gjennomgå en slik trakassering ... det finnes ikke ord som kan få meg til å forstå det - ikke idag ...

Les her:
http://lightworkers.org/spiritual-channeling-ascended-masters-channel

Ingen kommentarer: