torsdag 20. september 2012

'De' rykker stadig nærmere ...


Fredag, 29. juni 2012, så jeg en klynge på ca fem ufo-vesen i skogbrynet bortenfor huset mitt (omtalt på bloggen samme dag). 

Søndag, 16. september (grytidlig morgen eller natt), sto det en 'fremmed' i mørke klær og mørkt hår, på naboens veranda.  Den 'fremmede' sto der bare, og så utover - også denne gangen så det ut som om vedkommende visste at noen hadde observert tilstedeværet.  Jeg var for trøtt til å vente på at vedkommende forsvant.


Idag 2o. september 2012 -  Jeg våkner opp i sju-tida, og ser rett på ei blond dame som sitter i profil på kanten av skrivebordet, ca 1.5 m bortenfor meg.  Hun har blondt, stor-krøllet hår og kledd i en sennepsgul natursilke-kjole.  Hun vender ansiktet litt fra meg og ned mot gulvet - øynene er lukket, men hun har en nyve mellom brynene som tegn på at hun nok er våken og føler at jeg ser på henne. Hun snur ikke på hodet, vil vel ikke skremme.  


Jeg kjenner ikke noe redsel, men bestemmer meg for å se på henne for jeg vil vite hvordan hun eventuelt forsvinner.  Plutselig er det som det suser litt i luften, og hun blir trukket lynende fort opp på et skap i nærheten hvor det står to store hengeplanter med frodig bladverk.  Hun lander i blomsterpotten og håret hennes blander seg med det frodige bladverket.  Hun og planten går i ett - det sennepsgule og det grønne ser ut som én grønn plante - som også kan ses som hodet hennes.



Hadde jeg ikke sett dette med egne øyne, så hadde jeg ikke hatt noen aning om at hun sitter der oppe nå.  Men nå vet jeg det, og det blir kanskje rart å vanne den planten senere!   Hva er det og hvorfor skjer det?  Det vet jeg ikke, men det er kanskje en sakte tilvenning før den fullstendige avsløringa når hele verden skal innvies.  Jeg skal sikkert formidle det til andre, så enkelt og nøkternt som det i virkeligheten er.


 


Tukáte


Ingen kommentarer: