tirsdag 29. juli 2014

En tenkt bloggrespons ... og ... resultatet ...

Det er meget, meget sjelden jeg får noen respons på denne bloggen min, men her om dagen skjedde det at den etterlengtede responsen kom.   Jeg tenkte øyeblikkelig - endelig!   Nå kommer det noe jeg har ventet på!  Rett som ei flaggstang, tar jeg imot ...  

Jeg tror det er en positiv ytring jeg får høre, og strammer meg derfor opp ...  !

Forventet 'positiv' ytring ... det kan diskuteres.  Jeg settes til veggs av et par øyne og så hører jeg 'tordenskrallet' i det fjerne ...  Skal bare si noe om bloggen din ...  Ja ha, og hva blir dét liksom, tenker jeg og venter ... ?  

Hvorfor skriver du ikke mer sjøl, kommer det lynkjapt ... ? ...  lang og effektfull pause. Hvorfor skriver jeg ikke mer sjøl ?  Ordene hopper rundt meg og dulter borti ... hva svarer jeg på det der da ... ?  ... tenker så det knaker og studerer rommet rundt meg mer iherdig enn noen gang før ... !

Gransker mitt bevrende indre fra topp til tå, og gauler innover ... Hvorfor har du ikke ... ? ... Konstaterer at jeg for det meste har satt inn andres skriverier for i det hele tatt å ha noe nytt der dann og vann.  Hva er galt med det, lurte jeg på ... i mitt frynsete hode akkurat da ...  

... Ikke no' galt i dén forstand, men det er jo din blogg ... !  Jeg trenger ikke mer forklaring, jeg skjønner hintet og tenker meg om ...   Og dette er første utslipp etter dén 'oppstramminga' ...

Det er jo sommer og sol, så for den saks skyld kunne jeg godt bruke tida til å skrive litt på en blogg som denne.  Men det blir mest å gå på tomgang kanskje, eller forresten jeg vet ikke - har vel ikke helt oversikt over hva jeg tenker akkurat ...  i øyeblikket ...  puh denne varmen ... !

Tukáte

Ingen kommentarer: