fredag 25. mai 2012

Jeg er Jorda

Jeg er Jorda

Jeg er Jorda og alt som hører til - Jeg er alt.   Det er dette prinsippet det er viktig å forstå, at Jeg har hele universet i kroppen slik opplevelsen av den er - her i 3d.  Det er bare Jeg - ingen andre - alt det ytre er speilinger av det indre, eller av Kilden.  Hele 3d er en illusjon, alt er illusjon - denne illusjonen har forplantet seg utover og ekspandert i det uendelige.  Det er ingen grenser for hvordan illusjonen kan spille seg ut - og Jeg biter på og opplever det som virkelig!  


Kan Jeg gjøre noe annet?  Nei, Jeg trengte dette 3d-spillet for å utvikle evner som bare kan utvikles på den denne måten ved nøye gjennomleving.  Ingen teori hjelper i en slik prosess. Det må leves igjennom sakte og inngående slik Jeg har gjort - fødsel og død i en uendelighet - inntil nå når Jeg  våkner og forstår og innser hvordan spillet har drillet Meg til den Jeg har blitt.  Nå er Jeg utlært - i 3d.  Jeg har nådd det fastsatte målet, men når alt er illusjon, så er Jeg også illusjon.  Med andre ord - Jeg er alt og intet.


Tukáte

Ingen kommentarer: