mandag 25. oktober 2010

Sann identitet

Den 12. oktober 2010, skrev jeg dette: "Dagen idag skjuler noe - hva kan det være? Det er noe merkelig, noe stille, noe mystisk ... jeg snur meg undrende stadig vekk. Det er veldig rart, uvanlig - jeg mener det. Jeg skriver dette på bloggen for å forankre undringen et sted, få det ned i fast grunn liksom ... føle at nå kan det vise seg ... det som ligger i luften ... og inni meg."

To dager senere skrev jeg: "Svar på denne forunderlige opplevelsen vil komme om litt."

Iliuka har oversikt over hva som skjedde - se her:

Hva var det som skjedde ... ?
Iliuka: "Der er noget lik der blev lukket og forseglet."
Det ble så stille?
Iliuka: "Korrekt. Således er der at forsegles."
Ble jeg forseglet?
Iliuka: "Ei er der så, for den er utenpå. Der er det gamle der skal vike bort i forseglede tilstander. Der er nye segl der skal briste."
Er det den sanne identiten som skal fram nå?
Iliuka: "Korrekt."

Ingen kommentarer: