onsdag 5. februar 2014

Natta da søvnen glemte meg!

Jeg får ihvertfall ikke sove, så jeg sitter oppe fortsatt og nå går klokka mot halv sju - morgen, dette er ikke første natta jeg er våken i januar, men det er første natta jeg sitter oppe.   Vi holder på å bli endret i chakrasystemet og det går ikke forbi i sovende tilstand - nei da, kroppen må følge med i hva som skjer med den, så klart. Det vil vel stå på i en uke omtrent, så er det unnagjort.  Men jeg er ikke så overbegeistret for denne søvnen heller, så jeg bryr meg ikke så mye.  

Symptomer:  Noen tror de har fått en form for influensa med mageonde, men det er åpning av mellomgulvet som endrer sitt nåværende forhold til magen og til pusten. Det kan gi pusteproblemer.  Generelt ubehag og litt smerter i brystkassen. Kvalme og uvel-følelse kan følge med.  Tilhører innføring av ny energi og dermed helt ufarlig.  Det er rensing av energier som lenge har ligget lagret i mellomgulvet.  Noen symptomer vil sikkert forekomme i denne tida.

Når thymuschakra skal endres / fornyes vil det gi symptomer eller smerter i øvre del av brystet med påfølgende hjertebank og noe tåkesyn og pulsering i bakhodet - nakken.   Vi er bare hakket fra den Store forvandlingen nå, så bare vær glad til for at det ryddes og ordnes.  Dette er altså forløperne for velstand, frihet og nytt styresett (betyr sikkert overordnet styresett!).  Etter som tida går nå, så kommer den nye verden sigende inn.   Gled deg.

Tukáte

Ingen kommentarer: