søndag 7. juni 2015

Konsensus blir den nye virkeligheten på Jorda!

Det er ikke bare for den sovende "å våkne", men det er måten vi våkner opp på som er viktig, blir vi fortalt.  Dette har jeg lest flere ganger uten at jeg egentlig har forstått dybden i det - tror jeg - og kanskje er ikke dybden til å forstå heller? Jo, den må være det! Våknet jeg opp på den riktige måten da?  Jeg forsto kun hva de skrevne ordene jeg leste betydde!  Mener jeg. Det var alt. Egentlig lurer jeg på om det er så mange måter å våkne opp på og om det er så uendelig dypt det vi snakker om?  Kan det være riktig? Jeg funderer videre ... !

Vi har ikke annet å gjøre enn å lese, fordøye, forstå og lære videre på egen hånd. Har vi evne til å forstå, så skal dette gå fint det, mener jeg. Mangler vi derimot denne evnen, så får vi heller ta tida til hjelp. Kanskje er Hilarion inne på samme tanken med sitt innlegg. Vi er jo nå på veien vi gikk for lenge, lenge siden da vi skulle prøve livet som menneske. Dype lag bringes nå til overflaten, sier Hilarion, og det medfører avsløringer ..., avsløringer som ber om et mer opplyst og utviklet blikk!  Vi tilfører mer kunnskap som skal gi energien større evne i det videre arbeide.

Denne tankegangen gjør hele dette mysteriet mer forståelig og godtagbart som ledd i den rivende utviklinga som er igang. Nå blir det også avdekket at vi kan kjenne forskjell på energiene fra den ene tidsepoken som vi går igjennom - til den andre. Når denne dugnaden har gått sin seiersgang og runden rundt, så skal det bli lettere å være menneske. Det er ganske sikkert ikke alle som kjenner energien på samme måten, men slik Hilarion forteller her, så er det meget forståelig og soleklart. Ikke alle er  på det samme punktet på skalaen, men teoretisk forståelig er det.

Snart er fred vår høyeste prioritet!

Tukáte

Ingen kommentarer: