onsdag 9. mars 2016

Det er viktig å være bevisst, også når vi velger våre tanker

Etter hvert som nettet snører seg om de mørke, rykker full avsløring stadig nærmere; fordi det er mange Lys-vesener som hjelper til med å høyne frekvensene.  Ser vi oss omkring virker det som om hele Jorda er i opprør, men Moder Jord og familien fra Verdensrommet kan  rense ut alt relativt raskt uten unødige forsinkelser. Vi må huske på at vi får hjelp fra vesener som ligger tusenvis av år foran oss.  For dem er problemene vi betrakter som nærmest uoverstigelige, enkle og lette å løse.  Snart er det på tide at vi treffer våre venner fra Verdensrommet!  Noen av oss har ventet i årevis på at akkurat dette skal skje.  

Vi venter på at nye, friske tanker kommer fordi vi trenger dem!  Vi må rense ut den gamle energien og det bestående må reversere sine meninger, så det blir lettere å forstå den nye tida som er på innmarsj.  Vi har vært vår brors vokter lenge nok.  Vi har startet kriger - to verdenskriger - og mange mindre.  Vi har kriget og drept hverandre med forskjellige mellomrom - helt uten grunn.  Det vi tuftet krigene på var spekulative tanker fra den maskuline energien! Det er avslørt!  Nå har vi snart stort nok antall mennesker som forstår hva det hele dreier seg om og da er det ingen fare med å la Lyset komme inn - i dobbel forstand.


Det er rett og slett trist at det fortsatt er mange som ikke kan feste lit til tida som kommer.  De tror det rett og slett ikke!   De tror fortsatt fullt og fast at dette er de enfoldiges tanker så la dem i fred; bare holde med dem inntil … !  Jeg vil så gjerne være i de såkalte ‘enfoldiges’ gruppe denne gangen og det med fullt overlegg; om nødvendig søker jeg om medlemskap i den gruppa nå!  Når endelig mine dagdrømmer fra barneåra kun er på et par armlengdes avstand fra meg, ja, så skal jeg vel holde ut!  Jeg har for et par år siden også drømt hele denne ankomsten, så jeg snakker og skriver om noe helt dagligdags etter hvert, synes jeg da.


Men det er klart, det er ingen som har noen garantier for at den Nye tida skal komme anstigende på den måten jeg, og mange nok med meg, tror.  Noen små feilskjær må det være tillatt å ta!  Det kan være at vi har vært overvåket fra verdensrommet i mange, mange år allerede - slik at det slett ikke er for tidlig om de snart viser seg i full mundur. Det er mange nok av jordboerne som rasler så smått med sablene allerede - de trenger en krig for å skaffe landet sitt mer kapital. Er det i tillegg litt trangt i tenkerommet, så kan alt skje.  Noen har allerede gitt lyd fra seg ganske høylydt om slike funderinger. Det må aldri få utvikle seg!


Tukáte


Ingen kommentarer: