tirsdag 13. juli 2010

Illusjon og Facebook

Jeg tilmeldte meg nettopp Facebook for å finne ut mer om dette, da jeg allerede hadde mottatt flere oppfordringer. Jeg kjente et gryende, fysisk ubehag fra første øyeblikk, men det var ikke nok til at jeg omgjorde noe. Jeg skulle holde ut til neste dag, lovte jeg meg sjøl. Den natta sov jeg nesten ikke, og opplevde den påfølgende dagen som i ørske. Om kvelden var det helt klart, marerittet måtte opphøre. Jeg undersøkte utmeldings-muligheter, men det ga meg heller en dyster utsikt. Jeg vet at TILLIT er et nøkkelord i enhver situasjon, men denne gangen roterte min egen 'datamaskin' så enormt, at alt annet nesten ble overkjørt. Hva ...? Hvordan ...? Hvorfor ...? Båndet surret og gikk. I min facebook-fortvilelse kom det en adresse som var brukbar (tenk det!) og slettingen var omsider et faktum. Det er lenge siden en så akutt lærdom har krysset mine spor, og her jeg sitter nå er jeg full av takknemlighet. Jeg takker for integrasjonen som har oppstått mellom kropp, sinn og ånd. Sinnet kan ikke lenger bruke sin egendefinerte forkjørsrett, det er kroppen som har det siste ordet nå. På toppen av dette todagers facebooklivet mitt, kommer Michael med et budskap jeg ser som stilet til meg og mitt valg:

"There are times, Beloveds, when illusion can become delusion, as you move away from your center to embrace the prepackaged ideas and illusions of others. The Diamond Light will assist you to see where you may be doing this.

In Planetary or Collective terms, this is done when you allow yourselves to be manipulated by the media. Your media serves to manipulate emotions on the lower frequencies of fear and anger in order to create illusions of lack and insecurity and hostility that become "reality" and prevent Humanity from experiencing the truth of their interconnection and unity, and from expressing that as Harmony. And so, often many of you respond to Planetary crises on the lower frequencies of anger and fear and so create separation, rather than rising to the Heart frequency and creating Unity and Creative Solutions."
Her er adressen til Celia Fenn og Michael: http://starchildglobal.com/

Min klonklusjon er på linje med det James Thomas, etter en rundtur i noen av verdens severdigheter, sier:
"It is time for each of us to take stock within ourselves and to become who we truly are. To trust in our own heart and soul more than in others."
http://bluestaruniversal.blogspot.com/

Ingen kommentarer: