lørdag 4. september 2010

Fotfestet - hvor er dét i nullpunktet?

http://www.galacticchannelings.com/index.html
http://www.ronnastar.com/

Dette var det store spørsmålet for meg i dag 4. september 2010. Jeg var nettopp våknet og blått lys seilte over netthinna når jeg lukket øynene. Plutselig forstår jeg og ser jeg, at vi ikke er noen steder. 'Vi' oppholder oss ingen steder, men samtidig er vi alle steder. Og vi er ingen i ordets utstrakte betydning. Og det er Alt. Så hvor er vårt utspring da, det ble spørsmålet jeg tumlet med. Vi hører ikke til i noen kropp og denne kroppen har ikke bolig noen steder - hvor er vi da? Er dette nullpunktet, tenkte jeg. Men hvordan er vi festet til nullpunktet? Er alt sammen ikke noe i det hele tatt. Riktig, det er ikke noe - det er bare alt. Hvorfor da et nullpunkt, hvorfra stammer det? Jeg så at det ikke er noen Jord, og det er heller ingen andre planeter og heller ingen andre former av noe slag. Det er tomt. Men samtidig er det fullt av tomhet - det var følelsen jeg hadde. Alt var en stor gåte og jeg forundret meg over hvorfor vi hadde begynt dette spillet med planeter og liv og materie og alt. Hva var poenget? Forstå dét ... ? Nei ... det ble for mye. Og lite visste jeg der og da, at jeg skulle få svaret nesten umiddelbart.

Når jeg kommer inn hvor datamaskinen står, er lyset slått på der. Plutselig slår maskinen seg på av seg sjøl og varsler at det kommer en mail, alt bare skjer mens jeg står flere meter borte. Slikt hadde ikke skjedd meg før. Mailen var fra Colleen/PAO og inn kom kanaliseringen for september, av Ronna Herman, "SHINE YOUR LIGHT * SHARE YOUR VISION." Denne hadde jeg lest for flere dager siden, uten noen direkte aha. Det rare er, at nå gikk alt rett inn som svar på mine spørsmål. Hvert ord var skrevet til meg, syntes jeg, som svar på alt jeg hadde tumlet med før jeg sto opp. Gjennom overskriften på kanaliseringen får vi alle en oppfordring. I tillegg er det på samme siden en henvisning til, "ZERO POINT~~THE ENDLESS SEA OF ENERGY." Og Tobias har jo allerede fortalt oss hvordan vi skal reagere; "Det spiller ingen rolle."

Ingen kommentarer: