tirsdag 21. oktober 2008

Dere bærer Universet inne i dere selv

Adamus Saint Germain
Jeg bærer i meg selv hele Universet, akkurat som dere, og med det bærer jeg selve tid og rom i meg selv. Jeg bærer stjernene og planetene, nebula og liv akkurat som dere. Den eneste forskjellen mellom dere og meg er at jeg ikke begrenser meg selv, jeg putter ikke meg selv inne i en boks, i et sett av retningslinjer og regler. Jeg er den jeg er. Og i den tilværelsen er jeg totalt fri, ikke definert. Jeg er så stor og så liten som dere kan tenke dere meg. Min visdom og kunnskap er så stor som dere kan forstå den, begripe den, integrere den. Og jeg snakker ikke ut fra et spirituelt ego nå. Poenget jeg prøver å komme med, er at det faktum at dere er her å hører på disse ordene, det faktum at dere forstår hva som blir sagt her disse få dagene, betyr at dere kan begripe det. Dere har muligheten til å gjøre det valget.

Ingen kommentarer: