lørdag 23. juni 2012

Kris Won, May 30, 2011


K U T - H U M I

Jeg Er Mester Kut-Humi (Kuthumi),

"Mine kære børn, det er en fornøjelse at være sammen med jer igen. Jeg kan godt lide at gøre dette gennem forskellige kanaler for ikke at bidrage til ego af nogen af de kanaler, der måske tror, de er de eneste med denne evne og autoritet til at gøre mit budskab kendt blandt alle jeres brødre og søstre i Gud. Kanalen, jeg anvender nu, var ved at spille musik, der som regel bliver lyttet til med hovedtelefoner for at "få sig selv i symfoni", men til trods for, at det var meget smukt, bad jeg ham om at spille Bach, fordi jeg så meget holder af hans musik! Især hans "Toccata i E Minor". Jeg kan særligt godt lide dette stykke musik.

Da jeg boede i min fysiske krop i min sidste inkarnation, delte jeg mit tilbagetrukne liv i en hule i Tibet med en anden, der boede i en foran mig, min åndelige bror, Mester Morya. Vi fortolkede begge musik med hvert vores klaver, og dette stykke musik er det, jeg mest nød at fortolke.

Johann Sebastian Bach var et musikalsk geni, og han ville have glædet os med nogle flere mesterværker, havde han levet i mindst et par år endnu. Men på det tidspunkt, døde mennesker i en tidlig alder.

Jeg er klar over, at mange blandt jer ser verden, som den er i dag, og spekulerer på, hvordan det er muligt, at en ny æra med fred, kærlighed og lys, i disse tider med økonomisk krise og i en fortrukket verden, skal kunne komme.

Men jeg siger jer, at de sociale opstandelser, der først er opstået i det nordlige Afrika, og derefter vil fortsætte videre til Spanien som optakt til en fuldstændig politisk, social og økonomisk fornyelse i hele Europa, vil ændre verden."    forts.

Ingen kommentarer: