lørdag 27. april 2013

En helt fersk nyhet - søndag 27. april 2013

Mye nytt og spennende skjer, når det nå skal komme nye metoder til Jorda. Nå tenker jeg alternativt. Likevel blir jeg ganske forbauset for hver gang det dukker opp noe uforutsett rundt meg. Det er ikke lenger jeg som bestemmer, helt og fullt, over det jeg gjør, for eksempel.  Det er noen usynlige!  Jeg blir regelrett 'stoppet' mange ganger under arbeidsprosessene. 

Det er som om vedkommende står ved siden av meg og dirigerer meg, uansett hva jeg gjør. Jeg hører ingen ytre stemme, men vedkommende er både hørbar og sebar likevel. Alt er på en uforklarlig måte.  Dette er splitter nytt og svært uvant, men interessant.  Veiledningen er like god som om mennesker skulle utført den. 

Med det samme dette er skrevet, ser jeg hvor dumt det er tenkt. Vi mennesker er nok ikke helt viklet ut enda, hva nye evner angår. Jeg tenker nok fortsatt i gammel og ny struktur i en salig blanding, men med all den veiledning og irettesettelse jeg får, så går det sikkert bedre og bedre dag for dag.  Jeg venter i spenning på neste.   Tukate

Ingen kommentarer: