søndag 26. oktober 2014

Hilarion's ukentlige budskap

Lysarbeidere rundt om i verden holder og forankrer lyset som aldri før! Dette sier Hilarion.  Hele tida får vi høre at vi er så fantastiske. Dette er så stikk motsatt av hva vi hørte i 3D, da var det alltid et jag etter å holde mål. Det er godt gjort av menneskene, synes jeg, at de holder tritt og er den de er. Det er godt gjort i alt det vi skal forstå oss på og alt vi skal huske på til enhver tid. Så vi får bare tilslutte oss at vi er fantastiske vesener, store og positive.

Noe annet som jeg synes er vanskelig å perfeksjonere seg i, er å gi kjærlighet til seg sjøl! Vi er så vant til å rette kjærligheten og de kjærlige tankene ut fra oss sjøl, og glemmer å rette dem innover til oss sjøl. Siden vi minnes om det i annenhver setning i de fleste kanaliseringer, så er jeg sikkert ikke aleine om å ikke huske meg sjøl når jeg deler ut kjærlige tanker til verden utenfor meg. Det letteste er å rette alt utover, for den andre veien er for egoister, har vi lært.

Det har vi lært og pugget og drøvtygd i 3D. Er det noe ingen vil ha på seg, så er det at de er egoistiske. Derfor den 'kalde' linjen i forhold til seg sjøl, men vi retter da fort opp dette når vi legger oss i selen og fokuserer innover i oss sjøl. Husk å gi kjærlighet til deg sjøl du også, du trenger det og har sikkert gått med et lønnlig håp hele livet om å få høre akkurat de ordene fra akkurat deg. Husker vi å bevisstgjøre oss på dette hver bidige dag, så blir det nok bra.

Les Hilarion i originaltekst her:    HILARION 2014 - The Rainbow Scribe

Ingen kommentarer: