tirsdag 28. oktober 2014

Gled dere! "Gled hele verden", fikk jeg beskjed om ... !

Jeg ba om en melding, og så kom denne ... "Jeg vil glede verden" -  Hvordan gleder jeg verden herfra ? Gleder hele verden! Det er jo voldsomt det, er det ikke det?  Eller er det bare å sende ut én gla'melding og håpe på det beste?  "Dette er en gla'melding, vær så snill og bli glad!"

La oss si at jeg tror veldig sterkt på at energien i gla'meldinga treffer hele verden og sender den ut på den betingelsen.  Da kan jeg ikke gjøre mer enn å sende med et brennende ønske om glede til alle. Det kan jo være at energien er mer lyttende nå enn den har vært, det er ny energi nå og hva vet jeg om dén.

Så er det gjort, nytt eksperiment, men en gang må være første gangen, det gjelder alt. Nå har jeg sendt ut ønsket om glede til hele verden, alle de som er i alle slags situasjoner, mulige og umulige, hver og én, ingen glemt.  Jeg ønsker inderlig at alle er med, ingen er glemt, alle kjenner en ny følelse i kroppen!

Ingen kommentarer: