torsdag 24. mars 2016

En annen side ved utviklinga ...

Nå holder vi ihvertfall på å glippe med øynene - synes nok lyset er for sterkt til å åpne dem for fullt inntrykk. Tatt i betraktning den lange tida de har vært lukket, så blir det mye nytt å se etter hvert. Personlig har jeg nesten ikke tid til annet enn å pusse nesen, fordi det renner i ett sett fra den - all feilinformasjon og andre mørklagte minner fra mine år på planeten skal ut igjen og bort fra meg for evig.  Slik er det med oss alle i denne tida, om vi ikke helt og holdent setter oss på bakbeina. Tror forresten ikke det hjelper, men det kan forkvakle prosessen noe.

Det vi har vært omgitt av forklares som en kokong - et slør som har vært heldekkende og uten evne til å slippe inn lys. Nå er det heldigvis bare spørsmål om litt tid til før alt blir soleklart for oss alle. Det kan skape en del forvirring, at de gamle måtene å arbeide på ikke vil fungere lenger. Det vil nok bli en del plunder og forundring før det går opp for oss i all sin gru!  Vi må lære oss å leve på planeten på nytt!  Vi loves hjelp i lange baner, vi som har trent i tusener av år på å klare oss sjøl og plutselig er ikke det godt nok!  Nå skal vi tilbake til start igjen nesten.


Ja, slik er utviklinga.  Fram og tilbake er like langt.  Fullt så galt er det ikke, men det blir mye likt.  Det er likevel bare et spørsmål om tid nå før hele historien som skjuler seg bak - rulles ut. Da får vi vite hvordan alt henger sammen.  Jeg har aldri i mitt liv konsentrert meg sååå mye om et emne før, som akkurat det vi snakker om nå.  Jeg begynte i 1997 og siden har det ikke vært andre spesial-interesser for mitt vedkommende.  Hvert eneste ledig øyeblikk har vært viet oppvåkninga - den som jeg ennå ikke riktig vet hvordan vil arte seg når den skjer.


All forvirring og panikkartede tilstander vil vi bli spart for, som jeg forstår, men det er vel lettere sagt enn gjort kanskje.  Tenk om det blir vill uorden og skikkelig ekstase?  Nei da, er vi lovet ro og orden så får vi det uten mer dill dall.  Vi hadde vel en finger med i spillet da vi bestilte ‘billetten’ skulle jeg mene. Vi dro nok ikke på langfart uten å vite hva vi ville med en så lang og innviklet reise.  Det er vanskelig å helt forstå at nå er tiden i 3D fullstendig over!  Vi har kanskje allerede vært innom 4D for påfyll av energi for resten av denne reisen vår?  Hvem vet?


Tukáte

Ingen kommentarer: