søndag 11. oktober 2015

Nå ER vi flerdimensjonale!

Vi er nå flerdimensjonale - nå er det ikke bare noe vi skal bli - nå er det her! Punktum. Punktum - fordi jeg ikke har ord for å forklare hvordan det fungerer slik at det gir en fornuftig mening for leseren. Nå utvides bevisstheten fortere enn vi greier å ordsette det, men er vi årvåkne så får vi stadig vekk denne påstanden bevist. Bevisene hagler rundt meg i alle fall, og da må det hagle like mye rundt alle andre.  Det handler bare om å se det og å forstå når det har skjedd. 

For ei tid!  For den som er i gang med oppvåkninga og som så vidt forstår en flik av alt det nye som kommer inn for å bli forstått, er det fullstendig overveldende og det gir stort rom for måping fra morgen til kveld. Det måpende uttrykket kommer av både glede og forskrekkelse over at det går an - virkelig er mulig. Har jeg et sterkt ønske om noe positivt som må skje, så skjer det før jeg får sukk for meg. Det bare innfinner seg og smiler - titt, titt, her er jeg liksom ...!

Her om dagen fikk jeg en bekreftelse på at det er flere der ute som tenker som meg og som derfor forstår det jeg skriver om. Vedkommende la igjen en meget talende kommentar som jeg derfor takker for.  Det nye skjer mye lettere nå fordi Anunnaki ikke lenger kommer noen vei med sine forsøk på blokkeringer i vår verden. Vi går nå framover med vaiende faner og glitrende øyne - og sang i hjertet!

Et lite utsnitt fra boka;  "The Third Millenium" … by "Ken Carey", kan kanskje være til litt hjelp i forståelsen av de tanker jeg tumler med her:  

“The earth recognizes people in whom God flowers. There is a sensuousness, a centeredness, a grace to their movement. There is a relaxed gentility of power flowing quietly within and beneath their action. There is a humble assuredness about them, a reverence, a sense of humor and a sense of the sacred entwined. They are the magical people, for whom the earth has longed. “

“When you collaborate with your ego, entwining your respective views in the flow of an integral life, you can go to the very heart of every creature, every stone, every plant, every ocean wave, every star fish on the beach, and you can sense if it is happy, if it is complete, if it has developed to the pinnacle of its desired intention- or if it has potential that yet seeks release. You can stimulate that release and assist that potential into temporal and spatial form. And wherever you choose to turn your attention, it will be welcome. Just as a forest rises to greet the sun, reaching up and welcoming its light, its energy, its love, you will find the minerals and elements of the earth rising up to welcome you.'”

“So the earth has always favored – and always will favor – those who are in love.”

“The earth’s joy at engaging with one incarnate who sees with the vision of the Creator, is the joy of a lover rushing to meet her beloved. In many cases, your vision will be all that is required to inspire the appropriate substances.”  Ken Carey"

Tukáte

Ingen kommentarer: