onsdag 28. oktober 2015

Komplett bevissthet - intet mindre - venter på oss nå !

Komplett bevissthet!  Hvordan blir det å vite alt, forstå alt, kort sagt - ha stappfull oversikt!  Jeg må svare som jeg for det meste gjør på slike spørsmål - jeg vet ikke ! Jeg vet slett alldeles ikke.

Vi er så vant med 3D der alt var bare en tåkedott fra morgen til kveld. På politisk plan har alt, absolutt alt, blitt utredet i fleng både fram og tilbake og fortsatt har det ikke vært helt gangbart.

Slik har vi holdt på og slik mente vi at vi skulle fortsette. Hvem visste om 5D og all den bevisstheten 5D har i ermet. Ikke jeg - ikke du!  Vi har gått her og ruslet med vår 3D innsikt.

Men så - så kommer det forundringspakker med endret bevissthet til folket.  Full bevissthet sogar, og hvordan kommer vi til å takle det.  Full bevissthet? Det vet bare den nye bevisstheten !

Ta det med ro - det blir så bra. Dette mantraet har vi vel alle sagt en million ganger gjennom livet uten at vi har visst det minste om at det vi forsikret skulle bli bra i det hele tatt. 3D mennesket!

Ja, slik har 3D mennesket holdt det gående i utallige årtusener og enda flere dager for ikke å snakke om timer og sekunder. Det kan gå trill rundt av mye mindre - for vi er vel bare 3D ennå.

Før utgangen av dette året er vi atskillig mer orientert og kjenner på en allvitende flom av et eller annet som fosser inn i 3D kroppen for å omkalfatre det som er - og fornye alt gammelt.

Tukáte


Ingen kommentarer: