torsdag 22. oktober 2015

Facebook - den lure boka!

Fy søren - vi mennesker har forskjellig smak og - helt klart - det er kjempebra at smaken er så forskjellig.  Jeg fikk det for meg at jeg skulle prøve å tilslutte meg Facebook jeg også her en dag, men du store tid! Jeg holdt på, og fortsatt holder på - å kveles der inne. Derfor utmeldt nå!

Menneskenes kommentarer blir maket til slik Facebook uvilkårlig og usynlig oppfordrer til!  Så fort menneskene lar seg lure inn på ulike veier, merker de ikke ordet av det før de sitter i en eller annen 'saks' og da er det for seint å angre!

Heia folk - vær litt mer kresen da!  Du lager et arkiv over livet ditt og legger det ut for 'gud og hvermann' - er det slik du ønsker å skalte og valte med deg sjøl?  Gjerne for meg, men jeg stiller dette spørsmålet - så har jeg i allefall gjort noe for å advare ... .

Tukáte

NB:  Så hadde jeg ikke før lagt inn denne advarselen, før det kommer en haug med slektninger tilsyne!  Ja, det går en Nemesis gjennom livene, det skal være sikkert. Før du vet ordet av det, er denne 'Ne ...' på ferde.  PS.

Ingen kommentarer: