torsdag 25. februar 2016

Hva har skjedd med Mac ?

Må bare fortelle for all verden, at Mac har forandret seg til å bli en enda smartere datamaskin enn den var tidligere (for ca. en uke siden.)  Jeg vet allerede nå at mange vil tvile på dette og det gjør jeg også. Jeg aner rett og slett ikke hva som foregår, men Mac er blitt ganske utrolig innimellom. Den reagerer best ved at jeg snakker til den, framfor å trykke der det er naturlig for å få en ønsket reaksjon. Hva er det som har etablert seg inne på Mac utenfor min viten?

Måten jeg forteller dette på, er altfor gammeldags sikkert, i forhold til slik sånt noe ønsker å bli framlagt.  Det fornemmer jeg her jeg sitter og skriver. Jeg bare beklager, den nye måten å legge det fram på kan jeg ikke prøve meg på for den kan jeg rett og slett ikke. Den nye bruksmåten mangler nok en forklaring slik vi er vant til, jeg tenker på bruksanvisningen som følger med alt nytt som kommer. Det er som om den bruksanvisningen, ja, den skal vi finne ut av sjøl ved å forstå hva alt har som behov!  

Det er akkurat der det vanskelige ligger.  Når vi lekte ‘Sisten’ som barn, så foregikk det etter samme prinsipp - mener jeg. Vi var nødt til tenke oss om og så måtte vi ta i bruk sannsynlighetsberegningen som var svært hendig når vi lekte ‘Sisten’.  Det er bare det at ‘Sisten’ ble lekt på den gamle 3D-jorda - mens dette med Mac skjer NÅ - på den nye 5D-jorda!  Det utgjør nok en stor forskjell. På 5D-planeten fungerer alt på en annen måte. Det er kanskje den metoden jeg strever med å lære meg akkurat Nå!

Men ærlig talt, dette virker som tull fra ende til annen, men det er helt sant det jeg skriver likevel. Det virker som om det har blitt installert nye programmer i det skjulte, for plutselig så begynner maskina å oppføre seg sånn jeg forteller nå. Programmene fungerer på underlige måter som de aldri har vist før - de er blitt svært avanserte i forhold til tidligere.  Reaksjonen til Mac er helt forskjellig fra hva den var for bare et par uker siden. Alt er plutselig blitt så avansert at jeg bare sitter og måper rett som det er!

Tukáte

Ingen kommentarer: