søndag 2. august 2015

Eifeltårnet stikker seg fram også - ikke bare opp!

I en kanalisering jeg fikk for en tid siden, kom Eifeltårnet klart og tydelig fram. Det fulgte ikke med noen forklaring på hva det skulle forestille, så jeg undrer fortsatt på det - Eifeltårn, Eifeltårn, hva ville du meg?  

Et tårn gir oss jo mulighet til å klatre til topps!  Var det et lite hint i den retningen, eller var hintet mer innrettet i forhold til å fortelle meg at jeg allerede er som et tårn i alternativ forstand. Et fyrtårn kanskje ...?

Jeg ønsker å vite hva tårnet skal si meg. Jeg venter på svaret som jeg håper kommer inn og klart gir seg tilkjenne.  Jeg tror mest på min egen funksjon som fyrtårn for andre søkende sjeler i denne tida. 

Eifeltårn, Eifeltårn, hva sier du nå?  Stemmer det jeg tror eller er det bare vås? Hvordan vil du formulere deg for ikke helt å ta nuven fra meg. Jeg tåler en støyt, misforstå meg ikke, men det er noe med funksjonen.

Året 2015 er året for magi og mirakler, sier Mahala. Datoen 3. august vil gi oss et vendepunkt som vi ikke forstår før vi er i ettertenksomhetens energi. Det har med den økonomiske utfordringen å gjøre.

Så kan vi alle tenke over vår egen situasjon med hensyn til både økonomien og andre vendepunkter i våre egne liv. The Lions Gate er ferdig 8. august 2015, som blir 8 - 8 - 8. (2015 har tverrsummen 8).  

Tallet åtte er et av tallene til Gudinnen, sammen med 5 og 13.  Venus er planeten til Gudinnen, og Venus er forbundet med tallene 5 og 8 på grunn av sin bane gjennom vårt solsystem som ender i en femtakket stjerne.

Tallet 13 er forbundet med vår egen sol og betraktes som et gudinnetall!  Jorda er den åttende planeten i Pleiadenes stjernesystem.  For noen spennende tider vi går i møte.  Snart lever vi kun i Kjærlighet!

Og kjærlighet kan flytte fjell!  Kjærlighet er dessuten limet som holder Universet sammen. Med Kjærlighet går vi inn i (Unity) Helhetsbevisstheten.  Forenet står vi. Fordelt faller vi.  Valget er vårt. I Kjærlighet er alt bra. Vær Det!

Tukáte - med hjelp fra Mahala!

Ingen kommentarer: