tirsdag 21. oktober 2008

Virkelighet vs Illusjon

Et sammendrag fra erkeengelbudskap
Den virkeligheten dere kjenner til, er bare konsekvensene av illusjonene dere har skapt rundt dere. Dere er så vant til å gå inn i et rom (space) og godta at skapelsen allerede har skjedd - skapelsen som tok form i fortiden. Velg å skape deres virkelighet med deres egen energi, og bestem at dere skal gå inn i den. La den ta form. Bruk deres egen energi og skap deres virkelighet. Dere er så vant til å skape fra teori. Det er dette dere har blitt lært opp til og som dere tror på. Hva er teori i praksis? Teori er et fengsel - som sinnet. Sinnet eksisterer i teorien. Sinnet eksisterer ikke i praksis. Bare hjertet eksisterer i praksis. Hvis dere vil vite hvem dere er, så ikke let i bevisstheten. Ikke let i energien. Ikke let i den såkalte virkeligheten. Ikke let i teorien. Se innover. Dere bærer fortsatt formen rundt dere, og er fortsatt overbevist om at dere er skilt fra alle andre. Dere har bare skapt en illusjon om separasjon. Definer dere selv fri i hvilket som helst øyeblikk av tid og rom. Jeg Er Det Jeg Er - og dette er ikke begrenset. Det har ingen grenser. Det har bare potensialer. Jeg Er Det Jeg Er - er faktisk en annerkjennelse fra meg om at jeg er dere. Og at dere er meg. Tror dere at dere er et lite vesen som trenger å være veldig takknemlig for det faktum at jeg er her akkurat nå og snakker til dere? Jeg er bare en tanke av deres skapelse. Jeg er bare en tanke dere har. Dere har bare skapt en illusjon om separasjon.

Ingen kommentarer: