søndag 2. oktober 2016

Hvordan blir det?

Det er så mye vakkert å se på i denne tida og mer skal det bli finner jeg ut ved nærmere lesing i - skal jeg kalle det ‘flygeblader’,  innholdet i bladene er ihvertfall en slik tittel verdig omenn omfanget av det jeg skriver her antydningsvis er utenfor denne fullstendige forståelsen.  Det er likevel nødvendig å ha alle kanaler åpne slik at inntrykkene kan fly rett inn i kroppens arkiver - og bli der!  Det vi opplever skal tas ut fra de arkivene igjen, for å fylles inn i mange kunnskapshungrige kropper etter hvert som denne tid vokser og formerer seg.

Vi har hørt om New Age i mange, mange år allerede.  Jeg husker jeg spekulerte på hvordan jeg skulle forstå New Age den første gangen jeg hørte N.A. omtalt, og at det skulle inntreffe, eller at det også omga oss allerede.  Det ble også sagt av noen, husker jeg, at dette snakket om New Age bare var noe tull og tøys som noen hadde moro av at andre trodde på, snakket om og dummet seg tilsvarende ut med, fordi det ble spredt utover og forhåpentligvis lurte enda flere på sin vei videre til de mest lettlurte.  Slik var det den gangen!

Men slik er det jo slett ikke idag - alle vet vi NÅ hva New Age innebærer eller er.   New Age - den nye tida - tida med alt det Nye i!   Alt er nytt rundt oss og nyere skal det bli!  Se bare på det ytre - på himmelen - se skyene - de er fulle av farger og fasonger og fortryllende påfunn. Det som skjer det skjer på Himmelvelvingen nå til dags!  Forandringen fra dag til dag er ikke til å tro, som sagt.  Sommeren strekker seg utover høsten og enda vet vi ikke hvordan vinteren blir - om det er opp til meg skal hele vinteren bli som en sommerdag!   forts. følger …

Tukáte

Ingen kommentarer: