torsdag 18. august 2016

"Norsk lege vil ha vaksine-svar"

Jeg har forsøkt å si NEI takk til de fleste vaksiner både for barn og voksne.  Dette ble møtt med blandede følelser i nærmiljøet, men jeg hadde lært av min far at vaksiner måtte jeg omgås med forsiktighet og helst ikke slippe inn i kroppen!  Min far var ingen fagmann på dette området, men intuisjonen var hans rettesnor.  Så nå er det en glede å henvise leserne til innlegget nedenfor skrevet av lege - Heiko Santelmann!
HJEM  ARTIKLER  NORSK LEGE VIL HA VAKSINE-SVAR
"Artikkelen under er publisert på Dagens Medisin sine nettsider 18.04.   Innlegget er gjengitt med Santelmanns tillatelse.”     
"– Hvilken risikovurdering som ligger bak at en tillater at store mengder aluminium og kvikksølv blir injisert i barn som følger det anbefalte barnevaksinasjonsprogrammet i Norge.
Tukáte

Ingen kommentarer: