fredag 27. april 2012

Fra Kryon - til dig

Kryon kanaliseres nå, også fra Danmark.  Dette er interessant, da Kryon nå er mer spesifikk og nyskapende i undervisningen.  Kanskje forstår vi ikke hvor 'stor' Kryon er, det må være en altomfattende energi - veldig gammel.  Nettopp av denne grunn er det så bra at han er kommet nærmere denne delen av verden også - denne energien må spres i likhet med Kryon's allsidige lære og formuleringer.  Kryon kommer også med splitter nye ord - ord for en ny Tid.  Den aller første meldingen lover godt - jeg ser fram til neste med stor interesse.


K R Y O N

Kanaliseringer sommeren 2011.
Fra Kryon - til dig
I kærlighed

Jeg ved intet om Kryon, andet end det jeg har fået at vide.


Jeg ved at der findes bøger og materiale, men det har aldrig været noget jeg har følt mig tiltrukket af.


Sådan var det ..... til efteråret 2010, hvor et særligt "udviklingsarbejde" med en speciel ven (Tak til N.S) foranledigede, at Kryon kom og "underholdt" mig en hel lang lang lang nat.

Jeg fik vist en masse om projektioner - emnet var langt større end jeg havde gjort mig klart, og det var tydeligt for mig, at jeg har meget at lære om alt muligt. Dette var en belæring af en "kær lærer" en "vidunderlig forælder" og en "god ven" på samme tid.

Alle de billeder og scenarier jeg fik vist den nat var lynhurtige og skiftende og jeg kunne slet ikke følge med. Mest af alt kunne jeg blot få en fornemmelse af, hvor lille jeg er som menneske, og at universet jo er meget meget stort. Dagen efter var jeg drænet, svimmel, rundtosset, forvirret ... men også glad over at være blevet beriget med en lille del af noget forståelse, hvoraf jeg forstår, at der er langt mere at hente.

Kryon viste sig tydeligt, men det var klart for mig, at måden at fremstå på kun var til glæde for mig, og for mennesker. Han (eller energien) ser ikke sådan ud overhovedet :)

Han beskrev visse detajler senere mht udseende osv. og disse vil jeg beskrive senere.


Kryon var meget insisterende og jeg forstod at det jeg havde oplevet på visse måder skulle "på tryk" og ud til andre - men jeg havde meget dårlig tid. Jeg fortalte, at jeg gerne ville stå til rådighed, men ikke havde tidsmæssige ressourcer til at gøre det før sommerferien 2011. En aftale var indgået.  Løbende fik jeg opdateringer, billeder, informationer.

I sommerferien 2011 satte jeg dagligt tid af til at modtage det, som Kryon ønskede at formidle til mig, og til alle der er interesseret. Arbejdet med at ordne disse tekster er jeg i gang med, og de vil komme på siden her og ud på  http://www.spiritweb.dk/  også, således at de er tilgængelige for alle.

Arbejdet var meget meget skønt og selvom Kryon var insisterende og belærende så var der også meget meget kærlighed til stede. En sjov blanding, synes jeg.

Jeg havde efter ferien en skitse med Kryon , men vidste også, at det ikke var nok.  Jeg gik længe og overvejede at kontakte Peter og Birgitte Fich, for at høre, om de kunne hjælpe mig.

I efteråret 2011 kontaktede Birgitte Fich mig på Facebook, og spurgte "Skal vi mon noget sammen ". Kontakten var taget og vi mødtes i Januar og igen i marts og kommunikerede via Facebook og email og 23.03.2012 står jeg så med det færdige billede.

Det har været en smuk og dejlig proces og jeg er rørt over Fich'ernes tilstedeværen,  indleven, nysgerrighed og glæde.

Nedenfor kan du læse Birgitte og Peters tekst om processen, og Kryons starttekst, som skal være den første der lanceres i forbindelse med billederne og de tekster der vil komme.

Jeg håber du vil glæde dig sammen med mig.


Kærlig hilsen
Gitte

Kryons lys kommer ud gennem 12 "huller" i hans hoved. Beskrivelse omkring dette, og betydningen af det vil fremkomme senere.



Se mer:   Kanaliseringer



   

Ingen kommentarer: