torsdag 10. mars 2011

Hurra!

Hurra! Jeg er inne på bloggen igjen! Dette er fantastisk! Jeg har ikke hatt den på over en uke. Hør hva som skjedde:

Jeg sitter her og leser om å være flyttet over til et annet nivå - og jeg skriver og tenker på sol-eksplosjoner og overflyttinger fra nivå til nivå. Og i denne sammenhengen savner jeg bloggen min, så det nesten kjennes fysisk. Plutselig vet jeg at det må skje et mirakel. Jeg ser for meg at jeg er inne på bloggen, ser for meg at den bare dukker opp fordi jeg nå bruker en annen 'kraftkilde' (som jeg leser om)!

Se her: Meredith Murphy
http://lightworkers.org/spiritual-channeling-ascended-masters-channel

Når jeg sitter i de tankene, kommer det inn en mail fra "slettmeg.no" - med svar på spørsmål jeg har stilt forlengst. Jeg ser ikke at svaret kan hjelpe meg, og tenker jeg skal sende tilbake en mail med nye spørsmål. Når jeg er iferd med svarmailen begynner noe å demre ... "slett meg.no" skriver om en - c - som jeg ikke skjønte noe av til å begynne med, men plutselig er det der! C-en hører til i en gammel epostadresse - som altså viser seg å være nøkkelen. På forunderlig vis kunne "slettmeg.no" hjelpe en mac-eier med kun en liten antydning - om en enda mindre c.

Hjertelig takk til "slettmeg.no"!

Se for deg en 'ny' kraftkilde (inni deg!), og bruk dette bildet for alt det er verdt, det kommer til å hente det du vil ha.

Se her: Meredith Murphy
http://lightworkers.org/spiritual-channeling-ascended-masters-channel

Ingen kommentarer: