lørdag 9. mai 2009

Maria Magdalena om 'hverdagsaktighet' og Lys

TheQuantumAwakening

Jeres hverdagsagtighed stripper jer nøgen for guddommelighed. sier Maria Magdalena, og fortsetter; I min livstid var jeg udsat for meget had, som anbragtes på mit væsen på grund af min position og træning. Jeg måtte udholde giftpile, der kom fra andres øjne. Jeg tålte vrede ord. Jeg stod højt i mit Lys og min ordens hellige lære. Jeg snublede ikke på min sti, men beholdt et stærkt hjerte af kærlighed.

Jeg tiggede ikke om nåde, for jeg vidste, at jeg stod i et lys, så stort og så smukt, at intet kunne forårsage kvaler eller revner i min verden, i mit hjerte, i min viden. Jeg så mit lys som noget fast, ikke som tråde der vifter og svæver i enhver brise, i enhver situation, i enhver konfrontation, men fast som en kappe.

I Lysets Kvinder, gå frem som et hærdet Lys, et helligt Følge af noget, der ikke kan opløses, der ikke kan tages væk, af noget, der ikke kan dræbes, eller hindres. Jeres Moder Jord afhænger af jer-- for hjertet slår ikke rent i de mange, der har magten i deres hænder. I er nødt til at se jer selv forankret, hærdnet, låst fast og forseglet fra Jordens hjertecenter gennem dit eget hjerte og op til Skaberens hjerte. Husk dette lys ikke kan opløses af noget eller nogen. Ikke af frygt, vrede, eller uretfærdighed.

Kvinder på Jorden - uanset hvilken farve, tro, størrelse alder eller land I har - stå op og hærd jeres lys. Bøj jer ikke og græd og bed. For I er alt det, I søger, og det kan ikke være på nogen anden måde! Visualiser at lyset er hærdet, freden er hærdet, kærlighed er hærdet!

Ingen kommentarer: